آلبوم دیگری از سالار عقیلی منتشر شد

آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، به خوانندگی سالار عقیلی در سراسر کشور منتشر شد.

به گزارش هفت راه، آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» به آهنگسازی جمشید صفرزاده، به خوانندگی سالار عقیلی، به تنظیم‌کنندگی علیرضا دریایی، با اجرای گروه موسیقی «سور» از امروز در کشور منتشر شد و در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

مراسم رونمایی آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان»؛ با حضور سالار عقیلی خواننده، جمشید صفرزاده آهنگساز، علیرضا دریایی تنظیم‌کننده، دیگر عوامل این آلبوم و تعدادی از هنرمندان موسیقی کشور از ساعت ١٤ الی 16 امروز شنبه 11 آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

آلبوم موسیقی «جانِ سرگردان» که در مایه دشتی است، چهار تصنیف و دو آواز و یک دونوازی کمانچه را شامل می‌شود که عبارتند از: تصنیف «غمگساز» با شعر ه.الف.سایه، ساز و آواز با شعر سعدی، همنوازان آواز: جمشید صفرزاده، علیرضا دریایی، تصنیف «آرزو» با شعر ه.الف.سایه، ساز و آواز با شعر سعدی، همنوازان آواز: مجید مولانیا و صابر سوری، تصنیف «صدای اشک» با شعر نوذر پرنگ، «شبان» دوئت کمانچه به همراهی سازهای کوبه‌ای ساخته علیرضا دریایی و تصنیف «جانِ سرگردان» با شعر مولانا.

در این آلبوم؛ مجید مولانیا ـ نوازنده تار، جمشید صفرزاده ـ نوازنده سنتور، علیرضا دریایی ـ نوازنده کمانچه و سازهای زهی، حمید قنبری ـ نوازنده سازهای کوبه‌ای، صابر سوری ـ نوازنده عود، امین دادوری ـ نوازنده دف، بهزاد حسن‌زاده ـ نوازنده کمانچه، مهدی بصیرت‌منش ـ نوازنده ویولنسل و مهرداد ناصحی به عنوان همخوان به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ضبط ارکستر آلبوم «جانِ سرگردان» در زمستان 1391 توسط فربد فروغی و مهدی بابادوست و ضبط آواز آن در بهار 1392 در استودیو پاپ توسط کامبیز شاهین مقدم و میکس و مسترینگ آن نیز توسط فربد فروغی انجام شده است.

طراح گرافیک این اثر را سحر بنیادی، عکاسی آن را نینا کبریایی و همچنین خوشنویسی آن را میثم ابراهیمی انجام داده و مدیر اجرایی آن نیز برعهده مهدی بشکوفه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا