تاریخ انتشار فیلم جدید تارانتینو مشخص شد

کمپانی سونی که به تازگی حق پخش فیلم جدید کویینتین تارانتینو را به دست آورده، از تاریخ پخش این فیلم رونمایی کرد.

به گزارش هفت راه، کمپانی سونی که با رسوایی وینشتاین، به جای شرکت او تهیه کنندگی نهمین فیلم سینمایی کویینتین تارانتینو را بر عهده گرفت تاریخ اکران این اثر را اعلام کرد.

بر همین اساس اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود فیلم جدید کارگردان «هشت نفرت انگیز» همزمان با پنجاهمین سالگرد کشته شدن شارون تیت به دست گروه مانسون، در روز 9 آگوست 2019 روی پرده خواهد رفت.

نکته جالب توجه این که فیلم جدید تارانتینو که فعلا #9 نام دارد در اوج اکران تابستانه سینماها منتشر می شود؛ شاید این موضوع کمی از شانس فیلم در فصل جوایز بکاهد مگر این که سونی برنامه دیگری داشته باشد.

شنیده ها حاکی از این است که مارگو رابی بازیگر سرشناس فیلم های «گرگ وال استریت» و «جوخه انتحار» نقش شارون تیت، همسر سابق رومن پولانسکی را ایفا خواهد کرد و از لئوناردو دی کاپریو، ساموئل ال. جکسون و برد پیت هم به عنوان دیگر بازیگران احتمالی این اثر نام برده می شود.

گفتنی است کویینتین تارانتینو که پیشتر اعلام کرده بود فقط 10 فیلم سینمایی خواهد ساخت و بعد از آن خودش را بازنشسته می کند پس از فیلم های «سگ های انباری»، «پالپ فیکشن»، «بیل را بکش 1 و 2»، «جکی براون»، «ضد مرگ»، «لعنتی های بی آبرو»، «جانگوی رها از بند» و «هشت نفرت انگیز» سراغ این فیلم آمده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا