پشت صحنه سکانس هندی “لیسانسه ها ۲” + فیلم

ماجرای «لیسانسه ها ۲» در دو قسمت گذشته در بیمارستان می‌گذشت. هوتن شکیبا، پشت صحنه یکی از سکانس‌های این مجموعه را که به حرکات موزون هندی اختصاص دارد در پشت صحنه خود منتشر کرده است.

به گزارش هفت راه، «لیسانسه‌ها» در سری جدید خود حاوی شوخی‌های جدیدی از نوع خیال پردازی شخصیت‌های آن است. در حقیقت سروش صحت با بهره بردن از آشنایی مخاطب با بازیگران آن که در سری اول این مجموعه حاصل شده است،‌ شوخی‌های جدیدی به فصل دوم سریال اضافه کرده است تا «لیسانسه‌ها 2» از ریتم نیفتد.

هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب، پستی در اینستاگرام خود به انتشار گذاشته است که در آن قسمتی از پشت صحنه سکانس مربوط به حرکات موزون هندی در بیمارستان به نمایش درآمده است.

‎در خلاصه سریال لیسانسه‌ها آمده است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد. حبیب، مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

مجموعه لیسانسه ها به تهیه کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت ساعت از بیست و نه آبان هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا