14 سریال برتر سال 2017

امسال سریال های فوق العاده خوبی ساخته شده که در بسیاری از شبکه های مطرح آمریکا پخش شدند. نکته ی با اهمیتی که در این سریال ها و شو های تلویزیونی می شود به آن توجه کرد حضور زنان به عنوان بازیگر و کارگردان بوده و همینطور مانور اصلی فیلم نامه ها بیشتر روی شخصیت زنان بوده است. این را می شود از لیست سریال ها، بازیگران زن و جوایزی که به آنها تعلق گرفته متوجه شد. در این میان خیلی از شبکه ها سریال های بهتری پخش کردند که نت فلیکس یکی از آنها بود و سریال هایی که بیشتر مورد توجه منتقدان قرار گرفت و جوایزی مثل امی را از آن خود کرد در این شبکه پخش می شد.
حال در لیست زیر 14 سریال از بهترین سریال هایی را که امسال در تلویزیون پخش شده اند به ترتیب امتیاز و برتری کنار هم قرار داده ایم که با هم نگاهی به این لیست می اندازیم.

14-The Sinner-USA

این سریال از آن دسته سریال هایی است که نمی توانید حدس بزنید در قسمت بعدی چه اتفاق خواهد افتاد. جسیکا بیل که در این سریال فوق العاده ظاهر شده است به طور اتفاقی در ساحل مردی را زخمی کرده و آن را می کشد و بعد از آن در هر قسمت رازی از زندگی گذشته دختر فاش می شود که جریان ذهنی شما را تغییر می دهد. این سریال پایان بندی فوق العاده قوی دارد.

13- Feud: Bette and Joan – FX

قصه ی این سریال که داستای ترسناک دارد کاملا مخالف انتظار تماشاچیان و مخاطبین پیش می رود. این قصه تفسیری موضع گرایانه در مورد زنانی است که در هالیوود مشغول به کار هستند.

12-Alias Grace – Netflix

این سریال در مورد نسل ها، اوضاع اجتماعی زمان گذشته و همینطور بیماری های روحی است که در گذشته درمان می شدند و تاثیراتشان را نیز در زمان حال می گذاشتند. این سریال بازتاب مکالماتی از گذشته است که در فرهنگ حال حاضر منعکس شده است.

11-Marvels’s Runways – Hulu

سریال در مورد نوجوان هایی در لس آنجلس است که متوجه می شوند مادر و پدرانشان آدم هایی بد ذات و شریر هستن و همزمان متوجه این مسِئله نیز می شوند که خودشان قدرت هایی مافوق بشری دارند. یکی از آنها می تواند با دایناسوری بزرگ صحبت کند ، یکی دیگر چوب جادوگری بزرگی دارد و دیگری می درخشد.

10-Big Mouth – Netflix

این سریال جذاب اما عجیب و غریب نت فلیکس در مورد تجربیات بچه های کلاس هفتمی ست که بدنشان تغییر می کند و تمایلات جنسی شان بیشتر می شود. اطراف این بچه ها هیولاهای هورمونی هستند که هم برایشان بسیار مفید هستند و هم خیلی وحشتناک. این قصه از ذهن نیک کرول روایت می شود.

9-RiverDale – The CW

اگر شما دنبال یه داستان پر زرق و برق جادویی می گردید که خیلی هم نیازی به قدرت تمرکز و مغزتان نیازی نداشته باشد و در مورد نوجوان های بیست ساله باشد این سریال بسیار برای شما مناسب است. قتل و کشتار زیادی در این سریال وجود دارد مخصوصا در فصل دوم آن که واقعا فوق العاده است.

8- One Day at a Time – Netflix

قصه در مورد مادر مطلقه ایست که دو فرزندش را به همراه مادرش بزرگ می کند. مادر قبلا سرباز ارتش بوده و حالا نیز پرستار است. خانواده نیز در حال وفق دادن خودشان با شرایط حال حاضر هستند و سریال موقعیتی بسیار خانوادگی دارد.

7-Godless – Netflix

قصه فیلم در مورد مردیست که بعد از ممنوعیت از پنهان کردن خودش در سال 1880 در آمریکاری غربی با زنی مواجه شده که آنجا تنهاست. این فیلم وسترین بسیار عالی و به یادماندنی است.

6-The Bold Type-Freeform

این سریال در مورد سه زن جوان است که در یک مجله بین المللی کار می کنند. این سه زن فقط به خودشان اعتماد دارند و هیچوقت دنبال هیچ پسری نبوده اند چه در زندگی کاری و چه در زندگی شخصی شان. یکی از ویژگی های این سریال جنبه های پیچیده ی شخصیتی کاراکتر هاست که دیدن سریال را جذاب می کند.

5-Mindhunter – Netflix

این سریال یک تریلر روانشناسانه ست و رویه ای جنایی دارد. این سریال به قصه ی یک تیم اف بی آی می پردازد که روی پرونده های روانشناسانه ی قاتل های سریالی تحقیق می کنند. سریال فیلمنامه و اجرای فوق العاده ای دارد و شبیه فیلم های دیوید فینچر است که خودش هم چهار قسمت از سریال را کارگردانی کرده است.

4-Handmaid’s Tale – Hulu

این سریال که جایزه بهترین سریال درام شبکه هولو را نیز کسب کرده است از قصه ای مدرن نوشته مارگارت اتوود که در سال 1985 نوشته شده اقتباس شده است. این سریال یکی از بهترین سریال هایی است که در سال 2017 ساخته شده است.

3- Glow -Netflix

این سریال بر اساس شوی تلویزیونی زنان کشتی گیر که در سال 1980 پخش می شد ساخته شده و یکی از بزرگترین سورپرایز های سال 2017 می باشد. این سریال در مورد زندگی زنان ورزشکار، دوستی و بخشش بین آنهاست

2- Big Little Lies – HBO

این سریال به عنوان سریال True Detective به بازار عرضه شده با این تفاوت که شخصیت ها زن هستند در ابتدا سریال کشش کمی برای مخاطب دارد اما بعد از مدتی داستان سریع تغییر کرده و به دوستی قوی بین زنان، مانند تجاوز های وحشتناک و اثرات آن می پردازد . نیکول کیدمن برای این سریال برنده جایزه امی شده است .

1- American Vandal – Netflix

این سریال تکان دهنده است و جنایات واقعی ، قتل و قاتلین سریالی و همینطور شبکه های اجتماع و فرهنگ نوجوانان رابه طرز احمقانه ای انعکاس می دهد این سریال در مورد نوجوان دبیرستانی است که سعی می کند راز دوستش را که بکشیدن عکس چندین آلت تناسلی با اسپری را روی ماشین معلم شان است را فاش کند.

منبع: فیلم آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا