پرکارترین بازیگران فیلم فجر ۳۶

پس از اعلام ۲۲ فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر سی و ششم به بازیگرانی که بیشترین فعالیت را در این دوره دارند نگاهی می اندازیم:

بابک حمیدیان با ۴ فیلم امسال پرکارترین بازیگر جشنواره فیلم فجر است و در بین بازیگران زن نیز سحر دولتشاهی با سه فیلم بیشترین حضور را دارد.

بابک حمیدیان سال گذشته فیلم شماره 17 سهیلا را در جشنواره داشت در حالیکه امسال با ۴ فیلم “به وقت شام”، “سرو زیر آب”، “مصادره ” و “جشن دلتنگی” حضور پررنگی دارد. همچنین سحر دولتشاهی نیز امسال برخلاف سال گذشته با سه فیلم “عرق سرد”،” امیر ” و” چهارراه استانبول “از جمله پرکارترین بازیگران زن جشنواره است.

از دیگر بازیگران پرکار می توان هادی حجازی فر با فیلم های” به وقت شام “، ” لاتاری ” و”دارکوب “، ساعد سهیلی با فیلم های” اتاق تاریک “،”ماهورا ” و ” لاتاری ” را نام برد.

بازیگران دو فیلمه ی جشنواره شامل جواد عزتی با فیلم های ” لاتاری ” و” تنگه ابو غریب”، سیامک صفری با فیلم های “بمب ” و “مصادره ” ، امیرجدیدی با فیلم های ” تنگه ابو غریب” و “عرق سرد”، سعید آقاخانی با فیلم های”کامیون ” و “ماهورا ” ، هادی کاظمی با فیلم های”مصادره ” و ” امیر ” ،‌امین حیایی با فیلم های “دارکوب “و “شعله ور”، جمشید هاشم پور با فیلم های “دارکوب ” و”هایلایت” و محسن کیایی با فیلم های “جشن دلتنگی” و چهارراه استانبول ” هستند.

مینا ساداتی تنها بازیگر زن جشنواره است که در دو فیلم”جشن دلتنگی” و “سرو زیر آب “حضور پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا