راضیه تجار: حال من خوب نیست!

راضیه تجار با تاکید بر اینکه نویسنده وقتی اثری را می‌نویسد انتظار چاپ آن را دارد تا زحماتش دیده شود، گفت: یک نویسنده حدود یک سال و اندی و شاید بیشتر برای تالیف، زمان صرف می‌کند اما مدت‌ها اثر در چاپخانه می‌ماند که ناراحت کننده است.

راضیه تجار عضو انجمن قلم ایران و از نویسندگان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره تازه‌ترین اثر خود اظهار داشت: وقتی نویسنده برای نوشتن یک اثر دست به قلم‌ می‌شود و اگر آن اثر هم درباره شهدا باشد، گویی شهدا انسان را با خود همراه می‌کنند و جهت می‌دهند.

تجار با بیان اینکه نوشتن با دل گره می‌خورد و نویسنده درگیر قضایا می‌شود، تاکید کرد: تمام طول مدت نگارش نویسنده به موضوع دل داده و همراه ماجرا می‌شود، مدتها زمان صرف می‌کند، همه و همه برای این است که کتاب منتشر و دیده شود.

وی افزود: اما متاسفانه شاهدیم یک اثر یکسالی در چاپخانه می‌ماند و دلسردی برای نویسنده به همراه دارد، چرا که دوست دارد حاصل دست‌رنجش روانه بازار کتاب شود.

این عضو انجمن قلم با بیان اینکه مدتی است کتابی درباره «شهید مصطفی صدرزاده» از شهدای مدافع حرم را به ناشر سپرده‌ام که هنوز منتشر نشده، گفت: این اثر زندگی‌نامه داستانی شهید است. نگارش درباره شهدا دلی است، و انسان دل در گرو کار می‌دهد و گاهی شهدا انسان را وارد مسیر می‌کنند. این اثر هم از زاویه دید همسر شهید نوشته شده است.

وی افزود: کتاب مدتی است در انتظار چاپ است توسط انتشارات روایت فتح است؛ واقعا حالم خوب نیست، چرا که زمان صرف نوشتن شده و باید کتاب‌ها دیده شوند تا نویسنده دلگرم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا