کیانوش عیاری قبل از گرفتن پروژه از تلویزیون: هیچ فیلمی که خانم‌ها در خانه باحجاب باشند نخواهم ساخت/ عیاری بعد از گرفتن پروژه تلویزیون: اصرار به عبور از خط قرمز ندارم!

«کاناپه» و «خانه پدری» آثار سینمایی اخیر کیانوش عیاری است که به خاطر اشکالات مضمونی و محتوایی فراوان تاکنون هیچکدام موفق به اکران عمومی نشده اند.

به گزارش هفت راه، او که این روزها مشغول ساخت سریال «۸۷ متر» برای تلویزیون است در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا در تولید این سریال با خط قرمزهایی مواجه شده است؟ می‌گوید: «من هیچ وقت اصرار برای عبور از خط قرمز ندارم. مطلقا در این سال‌ها که در عرصه فیلمسازی مشغول کار هستم، یعنی از سال ۱۳۵۹ که در تلویزیون شروع کردم تاکنون، هرگز تلاش نکردم از خط قرمزها عبور کنم.»

این در حالی‌ست که عیاری سال گذشته پس حذف فیلم «کاناپه» از جشنواره فیلم فجر گفته بود: «خجالت می‌کشیدم که در فیلم‌هایم زنان باید با روسری در کنار محارمشان ظاهر شوند. همیشه این خجالت و شرم همراه من بود تا زمانی که بعد از یک وقفه شش ساله تصمیم به ساخت فیلم «کاناپه» گرفتم. با خودم عهد کردم که یا فیلم نخواهم ساخت، یا اگر هم بسازم، زنان در آن حضور نداشته باشند و اگر هم زنان حضور دارند، باید در ملأعام با حجاب باشند، نه در محیط خانوادگی و مکان‌های خصوصی»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا