دفاع مضحک «تارانتینو» از تجاوز جنسی «پولانسکی»

کوئنتین تارانتینو مدعی شد اتهام تجاوز پولانسکی به دختر ۱۳ ساله درست نیست زیرا در آن زمان خود دختر آگاهانه با پولانسکی قرار گذاشته بود.

به گزارش فارس به نقل از واشنگتن تایمز، امروز مصاحبه‌ای از کوئنتین تارانتینو منتشر شد که در سال 2003 با «هاوارد استرن» انجام داده بود.

کارگردان «هشت نفرت‌انگیز» در مورد اتهام تجاوز جنسی پولانسکی از وی دفاع کرده و او را مقصر نمی‌داند.

کوئنتین تارانتینو: اتهام تجاوز پولانسکی به دختر 13 ساله درست نیست زیرا در آن زمان خود دختر آگاهانه با پولانسکی قرار گذاشته بود.

مضحک بودن دلیل تارانتینو اینجاست که بحث اختیار برای دختر بچه‌ای 13 ساله که بسیار راحت‌تر از یک انسان بالغ اغوا شده و فریفته می‌شود و تارانتینو می‌گوید: چون دختر خودش به آن پارتی رفته تقصیری متوجه پولانسکی نیست. او سکس مینور داشته و این تجاوز محسوب نمی‌شود. زمانیکه در مورد تجاوز جنسی صحبت می‌شود بحث خشونت شدید جنسی علی‌رغم میل باطنی فرد مورد تجاوز مورد نظر است. نباید واژه تجاوز برای این کار استفاده شود و کاربرد آن دقیقا مانند این است که آن را «نژادپرستی» بخوانید.

تارانتینو در ادامه مصاحبه می‌گوید: آن دختر خودش می‌خواسته که این رابطه وجود داشته باشد و با پولانسکی قرار گذاشته است. به هر حال ما داریم در مورد اخلاقیات آمریکایی صحبت می‌کنیم نه در مورد اخلاقیات در اروپا یا هرجای دیگر دنیا.

مجری برنامه رادیویی اما با نظر تارانتینو کاملا مخالف است و می‌گوید: چطور می‌شود رضایت یک بچه 13 ساله و نابالغ را ملاک قرار داد. کسی که هنوز به سن قانونی نرسیده و اختیار اتخاذ همچنین تصمیماتی را برای خود ندارد و پولانسکی به این موارد آگاه بوده است.

رومن پولانسکی کارگردان لهستانی دارنده اسکار است که سال‌ها بخاطر اتهامات متعدد جنسی تحت تعقیب قانونی است و چند سال پیش قبل از دستگیری در آمریکا ازین کشور گریخت و به فرانسه رفت. با این وجود به تازگی دادگاهی در آمریکا حکم تبرئه او را صادر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا