خواننده آکادمی گوگوش مجوز برپایی نمایشگاه ندارد

روز گذشته از فعالیت خواننده آکادمی گوگوش با همکاری ۵ هنرمند داخلی و ۵ هنرمند سوئدی برای برگزاری نمایشگاهی با موضوع «آزادی زنان» بر دادیم.

به گزارش هفت راه، مجید ملانوروزی،‌مدیرکل دفتر تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به این خبر به فارس گفت: این خانم را نمی‌شناسیم و نمی‌دانیم اصلا شناسنامه هنری دارد یا خیر؟ و تا کنون درخواستی از جانب وی برای برپایی نمایشگاه در ایران نداشته‌ایم.

وی افزود: اما موضع وزارت ارشاد درباره چنین موضوعاتی مشخص است و شخصی که مسأله‌دار باشد، مجوز فعالیت دریافت نخواهد کرد.

ملانوروزی تأکید کرد: تاکنون درخواستی از سوی این خانم نداشته‌ایم اما اگر بخواهد در اماکن عمومی داخل کشور نمایشگاه برپا کند -با پیشینه‌ای که دارد- احتمالش منتفی است.

به گزارش فارس، «ارغوان» که در فصل اول آکادمی موسیقی گوگوش شرکت کرده بود، اخیراً نمایشگاه‌گردانی (کیوریتوری) پروژه‌ای ایرانی ـ سوئدی را بر عهده گرفته که رنگ‌وبوی ضدایرانی دارد. این شبه‌هنرمند که تصاویرش با پوشش نامتعارف و هنجارشکن در فضای مجازی به وفور دیده می‌شود، زمان رونمایی از نمایشگاه «آرتدم» را روز 8 مارس (پنجشنبه 17 اسفند) مصادف با «روز جهانی‌ زنان» اعلام کرده است.

وی مدعی است: در این پروژه، ابتدا ۵ نقاش ایرانی بر اساس تم در نظر گرفته شده که «آزادی»‌است، طرحی را روی نیمی از بوم نقاشی پیاده کردند. این نقاشی‌ها به سوئد برده شده و نیمه دیگر آن‌ توسط ۵ نقاش سوئدی در حال تکمیل است. ‎تمام این ۵ اثر خلق شده توسط 10 هنرمند، پس از اتمام کار به صورت دوره‌ای در شهرهای مختلف سوئد، ایران و کشورهای دیگر به نمایش در خواهند آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا