کارگردان سریال جورج کلونی مشخص شد

پیش از این در خبرها داشتیم که جورج کلونی قصد اقتباسی تلویزیونی از کتاب «کچ- ۲۲» جوزف هلر را دارد. حالا ترکیب کارگردانان این پروژه مشخص شده است.

به گزارش هفتراه به نقل از تسنیم ، جورج کلونی قصد ساخت اقتباسی تلویزیونی از کتاب «کچ- 22» جوزف هلر را برای شبکه هولو دارد. شبکه ای که در سال گذشته به خاطر سریال اقتباسی «سرگذشت ندیمه» بر اساس رمانی به همین نام نوشته مارگارت آتوود توانست توجهات زیادی را به خودش جلب کند. این شبکه حالا برای سریال جدیدش با جورج کلونی همکاری خواهد کرد تا کتاب جوزف هلر را تبدیل به سریال تلویزیونی کند.

امروز مشخص شد که قرار است دو قسمت از این مجموعه کوتاه شش قسمته را الن کوراس 58 ساله کارگردانی کند. این کارگردان نه چندان نام آشنا پیشتر یک بار برای مستند «خیانت» نامزد اسکار شده، یک بار جایزه امی را برده و 3 بار هم برگزیده جشنواره ساندنس شده است. او در حالی دو قسمت از مجموعه «کچ- 22» را کارگردانی خواهد کرد که 4 قسمت دیگر را خود جورج کلونی و رفیق گرمابه و گلستانش گرنت هسلاو مقابل دوربین خواهند برد. این دو همراه با بن افلک مثلث تولید فیلم ضد ایرانی «آرگو» هم به حساب می آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا