آموزش فیلمسازی با گوشی همراه توسط جشنواره عمار

دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در آستانه نهمین دوره خود در ۲۰ نقطه شهر تهران، دوره آموزشی «فیلمسازی آسان با گوشی همراه» برگزار می‌کند.

به گزارش هفت راه، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در آستانه نهمین دوره خود و با حضور فیلمسازان منتخبش در ۲۰ نقطه شهر تهران، دوره آموزشی «فیلمسازی آسان با گوشی همراه» برگزار می‌کند.

بر این اساس، ازجمله شرایط حضور در این کارگاه های آموزشی، اولویت داشتن مناطق فعال‌تر در جریان اکران مردمی فیلم‌ها است، همچنین مناطقی که بتوانند ۲۰ متقاضی ثبت نامی داشته باشند در اولویت قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، از دیگر شرایط حضور در این کارگاه های آموزشی انجام مصاحبه ای یک دقیقه ای توسط متقاضیان و ارسال آن به دبیرخانه جشنواره است. نمونه کارها هم باید حداکثر تا یک هفته پیش از برگزاری این کارگاه های آموزشی به دبیرخانه ارسال شده باشد.

این دوره آموزشی به صورت گروهی برگزار می شود و متقاضیان زیر نظر مدرس کارگاه های آموزشی یک اثر تولید می کنند که می تواند در بخش «فیلم ما» نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار شرکت کند.

صاحبان بهترین آثار می توانند به صورت رایگان در یک دوره آموزشی فیلمسازی مقدماتی در جشنواره عمار شرکت کنند. به آثار منتخب، جوایزی اهدا می‌شود.
علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی تا ۱۲ آذرماه فرصت دارند که با مراجعه به حسینیه هنر واقع در خیابان ۱۶ آذر، روبروی تقاطع پورسینا مراجعه و ثبت‌نام کنند. همچنین برای دریافت پاسخ به سوالات خود می‌توانند در پیام‌رسان ایتا و بله با شماره ۰۹۳۳۹۴۲۲۷۰۱ ارتباط بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا