مهرجویی بدون حتی یک کلمه عذرخواهی گفت: سوءتفاهم شده به من اطلاعات غلط دادن!

داریوش مهرجویی با انتشار ویدئویی از تمدید و صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «لامینور» و نمایش آن در نوبت اکران عید فطر ابراز خرسندی کرد.

به گزارش هفت راه، پس از حاشیه‌های فراوان پیرامون فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی، روز گذشته پروانه نمایش این فیلم که پس از ۲ سال منقضی شده بود، تمدید شد و مهرجویی امروز با انتشار ویدئویی بابت آن قدردانی کرد.

او در این ویدئو گفته است: «من داریوش مهرجویی هستم، می‌خواهم از تمام دست‌اندرکاران سینما، تهیه‌کننده‌ها، بازیگران، منتقدان و تمام کسانی که در این رشته فعالیت می‌کنند، واقعا تشکر می‌کنم، برای اینکه حسابی پشتیبان من بودند و من اصلاً چنین انتظاری نداشتم، ولی خیلی متشکرم و امیدوارم که حالا که پروانه نمایش ما صادر شده، به امید خدا در عید فطر شاهد نمایش این فیلم باشیم و از شما تشکر می‌کنم و امیدوارم که از فیلم خوشتان بیاید. بالاخره این یک سوءتفاهی بود که خوشبختانه برطرف شد و به من اشتباهی اطلاعات نادرست دادند و کمی غصه‌دار شدم. خدا را شکر که همه چیز رفع شد و خیلی خوشحالم، خیلی ممنونم، همه شما را می‌بوسم و عاشقتان هستم.»

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی روز گذشته پیرامون نقش رضا درمیشیان، تهیه‌کننده فیلم «لامینور»‌ در ارائه اطلاعات خلاف واقع به داریوش مهرجویی گفته بود: سازمان سینمایی امکان برخورد قانونی با این تهیه‌کننده را برای خود محفوظ می‌داند.

«لامینور» داستان دختر نوازنده‌ای با بازی پردیس احمدیه است که پدری حاجی‌بازاری و سختگیر دارد. «لا مینور» به معنای اولین گام و آکوردی است که هنرجویان گیتار فرا می‌گیرند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا