«خانم جان» کلید خورد

فیلم سینمایی «خانم جان» به کارگردانی فرزاد حاتمیان و تهیه‌کنندگی مشترک محمد رشیدی و حبیبه فاتحی در حال فیلمبرداری است.
فیلمبرداری فیلم سینمایی «خانم جان» به نویسندگی جعفر صافی و حبیبه فاتحی و کارگردانی فرزاد حاتمیان از اوایل آبان ماه کلید خورده است .

محمد رشیدی و حبیبه فاتحی به صورت مشترک تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارند و مهشید فلاح‌زاده و محمد رشیدی سرمایه‌گذاران آن هستند .
یوسف صیادی، بهنوش بختیاری، پریسا گلدوست، حبیبه فاتحی، آتش تقی پور، محمد رشیدی، فرزاد حاتمیان، فاطمه شکری، فرشاد حسینی و سیدرضا حسینی دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌‌اند و رها کشی‌زاده بازیگر جوانی است که در این فیلم معرفی می‌شود.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از مشاور کارگردان: قاهری، برنامه ریز: نصرت میرعظیمی، دستیار اول کارگردان: بنیامین شیخ زاده، منشی صحنه و دستیار تهیه‌کننده: مهشید فلاح زاده، مدیر فیلمبرداری: خدر، دستیار فیلمبرداری: سعید زارعی، مدیر صدابرداری: گوهری، طراح صحنه و لباس:حبیبه فاتحی، گریمور: طاهر، مدیر تولید: امیر علی نیک فرد، دستیار مدیر تولید: مرتضی محمودی، سینه موبیل: حمید بهمنش.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: «بعد از اتمام ویروس کرونا، خانم جان سعی دارد فرزندان خود را دور هم جمع کند تا اینکه…».
این فیلم که مدیریت پخش اپیزود و با همکاری شقایق فیلم ساخته می‌شود قرار است از سکوهای، نماوا، تماشاخانه، روبیکا، هاشور و همچنین یکی از شبکه‌های سراسری تلویزیون پخش شود.
منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا