نادر سلیمانی تمام جوایزش را به خانواده شهدا تقدیم کرد

نادر سلیمانی برنده سیمرغ بلورین نقش مُکمل مرد جشنواره فیلم فجر در جمع مردم اهواز و در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان اظهار کرد جوایزم را تقدیم خانواده شهدا می‌کنم.

نادر سلیمانی که در چهلمین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به دلیل بازی در فیلم «ضد» شد و برای اکران این فیلم سینمایی در اهواز به استان خوزستان سفر کرده بود در گفت‌وگو با روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در سرزمین پدری‌ام یعنی خوزستان حضور دارم. خوزستان گنجینه‌ای از توانمندی‌ها و فرصت‌هاست که متاسفانه مهجور واقع شده است.

وی افزود: این خاک مقدس، آغشته به خون شهداست و همیشه به عطر وجود شهدا مانوس است و من با افتخار اعلام می‌کنم که تمام جوایزی که کسب کردم را تقدیم خانواده شهدا می‌کنم.

همزمان با حضور این هنرمند عرصه سینما، نقاشی پرتره او توسط فرزند شهید فاطمی اطهر از شهدای مدافع حرم خوزستان به او اهدا شد.

فیلم سینمایی «ضد» به همت موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان و با حضور نادر سلیمانی هنرمند پیشکسوت کشور و برنده سیمرغ بلورین نقش مُکمل مرد در سینماهای خوزستان اکران شد.

فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است که به عنوان محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی، برای اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر اکران شد.

این اثر که برنده ۲ سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد و بهترین طراحی صحنه و نامزد هفت سیمرغ بلورین در جشنواره فجر ۴۰ است.

«ضد» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، درباره یک عشق در دلِ حوادث سیاسی است که پس از سال‌ها دوباره شعله‌ور می‌شود. قصه این فیلم از زمستان سال ۵۹ شروع می‌شود وتا تابستان ملتهب سال ۶۰ ادامه می‌یابد.

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مجید پتکی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، مهشید جوادی، شیرین آقاکاشی و امین خانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا