یک آهنگ برای جوانان ایرانی تولید می شود/ گرامیداشتی برای شهدا

یکی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از تولید یک قطعه ملی میهنی با موضوع قدردانی از جوانان ایرانی در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

میلاد هارونی خواننده و فعال موسیقی پاپ کشورمان که تاکنون آثار متعددی را در حوزه‌های اجتماعی و انقلابی تولید کرده است درباره تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: قطعه‌ای در دست تولید دارم که موضوع و محوریت اصلی آن جوانان ایران زمین برای ساخت آینده درخشان کشور هستند که می‌توانند با تلاش و همت ارزشمندی که دارند، بهترین و ارزشمندترین افتخارات را برای کشورمان داشته باشند. اثری که تصور می‌کنم با حال و هوای نشاط بخشی که دارد می‌تواند با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود. در این تک آهنگ داود رحیمی شاعر و پویا اعتصامی آهنگساز عوامل اجرایی این پروژه موسیقایی را تشکیل می‌دهند.

وی در معرفی دیگر فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: طی روزهای پیش رو ویژه برنامه‌ای را با گرامیداشت شهدای عزیز ایل بختیاری را در شهر ایذه برگزار می‌کنم. برنامه‌ای که در آن نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا نسبت به مقام والای شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای دین داشته باشم. شرایطی که امیدوارم مورد پذیرش اهالی عزیز این منطقه قرار بگیرد.

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ مؤسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید می‌شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی‌مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا