بازیگر سینما: نگاه مخاطب تخصصی‌تر شده‌ است/ اثر خوب را پیدا می‌کنند

ازیگر سینما و تلویزیون معتقد است نگاه مخاطبان سینما و تلویزیون به ویژه سریال‌های تلویزیونی نسبت به دهه‌های ۷۰ و ۸۰ تخصصی‌تر شده‌ و اثر خوب و بد و فاخر را به راحتی تشخیص می‌دهند.

سامان صفاری بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی چون دلدادگان(منوچهر هادی ۱۳۹۷) و خانه امن (احمد معظمی ۱۳۹۹) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: مخاطبان ما چون با اینترنت سر و کار دارند و تمام مولفه‌های خوب بودن کارها و سریال‌های مشهور جهان را دیده‌اند، با توجه به این مولفه‌ها، سریال‌های تلویزیونی را مورد علاقه خود را انتخاب و مشاهده می‌کنند.

وی به هوشمندی سواد سینمایی مخاطب ایمان دارم و معتقدم، مخاطب امروز سینما و تلویزیون با مخاطب چنددهه قبل خیلی متفاوت شده است، نگاه و تحلیل مخاطبان به ویژه سریال‌های تلویزیونی نسبت به دهه‌های ۷۰ و ۸۰ عمیق تر و تخصصی‌تر شده‌ است، به راحتی اثر خوب و بد و فاخر را تشخیص می‌دهد.

کارهایی جنایی طرفدارهای زیادی در جهان دارند

بازیگر فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ (محمدحسین قاسمی ۱۳۹۳) به نقش خود در سریال پلیسی، جنایی و معمایی ناریا به کارگردانی جواد افشار اشاره کرد و گفت: کارهایی که جنایی پلیسی و معمایی طرفداران بیشتری نسبت به سایر گونه‌های سینمایی در جهان دارند، این سریال از آنجایی که تنوع گونه‌ای اعم از عاشقانه، جنایی، اکشن، داستانی و قصه‌های کوتاه دارد، می‌تواند مورد توجه و علاقه‌مندی مخاطبان قرار می‌گیرد.

صفاری گفت: به نظرم ناریا از آنجایی که با بیننده ارتباط برقرار می‌کند کارهای موفقی خواهد بود، از نمونه این قبیل کارها می‌توان به سریال ۲۴(Twenty Four)، هوم لند(Homeland ) و ترو دتکتیو (True Detective – کارآگاه حقیقی) اشاره کرد و ژانر ناریا نزدیک به گونه کارآگاهی واقعی است، این قبیل کارهای پلیسی، جنایی، معمایی و اکشن در شبکه معتبر پخش فیلم مخاطبان زیادی دارد، فکر کنم این سریال هم مخاطب خود را پیدا کند.

بازیگر سینما: نگاه مخاطب تخصصی‌تر شده‌ است/ اثر خوب را پیدا می‌کنند

اثری اگر خوب باشد، مطمئنا بیننده دارد

صفاری اظهار داشت: از آنجایی که در ناریا، با شخصیت‌های بسیاری بازی دارم و با هر کدام به شیوه‌ای متفاوت باید برخورد کنم، من را با چالش‌های بزرگی مواجه کرده است. این سریال گره دارد و از آنجایی که مخاطبان دنبال گره‌ها هستند، پربیننده خواهد بود.

سامورایی در برلین(مهدی نادری ۱۳۹۷) درباره کار کردن با جواد افشار (کارگردان آنام، گاندو و کیمیا ۱ و ۲) و موفقیت او در سریال جدیدش، گفت: همکاری با جاو برای من باعث افتخار است. وقتی اثری خوب باشد، مطمئنا بیننده سریال را در شبکه تلویزیون، سکونمایشی و یا هر برنامه دیگری پیدا کرده و به دیدن آن می‌نشیند.

صفاری تصریح کرد: بیننده تشنه کار خوب است و با آن ارتباط برقرار می‌کند. بیننده‌های ما آگاهتر از پیش و متوجه کار خوب از بد هستند. با توجه به رزومه افشار و خود فیلم‌نامه، ناریا جزو کارهای پربیننده خواهد بود.

بازیگر سینما: نگاه مخاطب تخصصی‌تر شده‌ است/ اثر خوب را پیدا می‌کنند

ناریا سریال جدید معاونت برون‌مرزی رسانه ملی است که به تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور، کارگردانی جواد افشار و نویسندگی حمید رسول‌پور، هم اکنون مراحل تصویربرداری را می‌گذراند و قرار است در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روانه آنتن تلویزیون شود.

این سریال درصدد به‌ تصویر کشیدن توان علمی و تعهد دانشمندان ایرانی و اقتدار علمی‌کشور و روایتگر قصه زندگی «هوژان»، دختر نخبه و دانشمند کرد ایرانی است که در اوج شکوفایی علمی‌اش به‌دنبال اختراع پدیده‌ای است که فناوری آن به‌صورت انحصاری تنها در اختیار چند کشور پیشرفته قرار دارد و گروهی تبهکار قصد سرقت این کشف علمی را دارند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا