آغاز دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران با دورهمی مدیران

دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران با نشست دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.

دومین‌روز از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از صبح امروز دوشنبه ۳۰ بهمن کار خود را آغاز کرده و اولین‌برنامه و نشست آن، «دورهمی مدیران ارتباطات و فعالان روابط عمومی» است که از ساعت ۹:۳۰ آغاز شده و تا ۱۲:۳۰ ادامه دارد.

نشست بعدی امروز، «اخبار جعلی» است که با حضور و سخنرانی مریم سلیمانی و حسین بصیریان از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‌شود. برنامه مهم صبح‌گاهی دیگر امروز نمایشگاه، ساعت ۱۰:۴۵ برگزار می‌شود و نشست هفتگی سخنگوی وزارت خارجه است که با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی همراه است و در آن ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه به سوالات اهالی رسانه پاسخ می‌گوید. این‌نشست در سالن نشست‌های خبری برگزار می‌شود.

امروز دوشنبه همچنین دو کارگاه آموزشی برای ساعت ۱۴ در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها «کارگاه تولید محتوا، سوژه‌یابی و سوژه‌سازی» با تدریس فریدون صدیقی، و دیگری کارگاه «مخاطب‌شناسی رسانه» با تدریس حسن خجسته است.

بعدازظهر دومین‌روز نمایشگاه رسانه‌های ایران همچنین با برگزاری نشست «تجربه انقلاب اسلامی» از ساعت ۱۶ همراه است که مهدی فضایلی و کاظم انبارلویی در آن سخنرانی می‌کنند.

نکوداشت تقی دژاکام از چهره‌های رسانه و ارتباطات کشور هم عصر امروز از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

تمدید ساعت بازدید از نمایشگاه

ستاد خبری نمایشگاه پیش از ظهر دوشنبه اعلام کرد، به‌دلیل استقبال مخاطبان نمایشگاه از این‌رویداد، ساعت پایان آن از ساعت ۱۸:۳۰ با یک‌ساعت افزایش به ۱۷:۳۰ تمدید شده است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا