میهمانان خاص “برمودا” چگونه انتخاب می‌شوند؟

محسن نجفی تهیه‌کننده برمودا با اشاره به معیارهای این برنامه برای دعوت از مهمانان خاص، خبر داد که قرار است در آینده مهمانانی دعوت شوند که در طول سالها شاید فقط اسمشان شنیده شده و یا در لایه های زیرین جامعه فعالیت های مهم و مفیدی داشتند، اما فرصتی برای پیداشدنشان وجود نداشته است.
محسن نجفی تهیه کننده برنامه تلویزیونی برمودا در پشت صحنه این برنامه گفت: هدف ما در مرحله اول تزریق انرژی مثبت، انگیزه و حال خوب به مخاطبین تلویزیون بوده است. وی افزود: در این روزگار که به واسطه وجود موبایل و فضای مجازی آدم ها از هم دور شده اند، ما دوست داشتیم که بیشتر با هم حرف بزنیم و بتوانیم رو در رو با هم گفتگو کنیم و از زوایای دیگری به هر شخصیتی که برای مردم نام آشناست و مردم سالها با او زندگی
+-کرده اند بپردازیم.
نجفی با بیان اینکه ما از فضای پارادوکس نام “برمودا” برای برنامه استفاده کردیم، تصریح کرد: در اذهان عمومی برمودا همیشه محلی بوده که بسیار مرموز و خاص است و شایعاتی پیرامون اینکه کسی که به برمودا می‌رود، دیگر ناپدید می‌شود، مطرح بود اما ما شعار این برنامه را “به وقت پیدا شدن” انتخاب کردیم. یعنی اتفاقا اینجا برمودایی است که در آن جلوه جدیدی از آدم ها پیدا می‌شود و نکات جدیدی از آنها به تصویر کشیده می‌شود. وی ادامه داد: در اصول برنامه‌سازی، نام برنامه باید قابلیت تبدیل شدن به برند و لوگو را داشته باشد. ریاست و قائم مقام شبکه هم از این نام حمایت کردند و نام برمودا برای برنامه انتخاب شد.تهیه‌کننده برنامه برمودا درباره معیار انتخاب مهمانان گفت: هدف ما این است که چهره هایی را دعوت کنیم که مردم با آنها خاطره داشته باشند، برای مردم شناخته شده باشند و دوست داشته باشند تا زوایای آشکار و پنهان دیگری را از این چهره ها ببینند.

وی افزود: تلاشمان این است که در تمامی حوزه ها مانند علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و … میهمان داشته باشیم و امیدواریم انشالله بتوانیم سراغ افرادی برویم که در طول این سالها شاید اسمشان شنیده شده باشد و یا در لایه های زیرین جامعه فعالیت های مهم و مفیدی داشتند، اما فرصتی برای پیداشدن و دیده شدنشان وجود نداشته است.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا