روایت راحله امینیان از «سحرنشینی»؛ برنامه‌ای با توجه ویژه به القاب حضرت زهرا (س)

راحله امینیان مجری برنامه «سحرنشینی» گفت: در این برنامه سعی می‌شود هر سحر با رویکردی متفاوت به یکی از القاب حضرت زهرا (س) توجه شود.
برنامه «سحرنشینی» قرار است به میزبانی راحله امینیان هر سحر ماه مبارک رمضان با رویکردی جدید به روی آنتن شبکه دو سیما برود.راحله امینیان مجری این برنامه درباره این ویژه برنامه و رویکردهای آن گفت: این برنامه مانند برنامه‌های روتین سایر شبکه‌ها است که هر سال در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.وی افزود: شبکه دو امسال با رویکردی متفاوت برنامه «سحرنشینی» را نسبت به سال‌های گذشته در نظر گرفته تا آن را به روی آنتن شبکه ببرد.

این مجری ادامه داد: در این برنامه سعی می‌شود هر شب با رویکردی متفاوت به یکی از القاب حضرت زهرا (س) توجه شود و درباره وجود آن حضرت و اسمی که درباره آن صحبت می شود با حضور کارشناسی که سالیان سال در این حوزه تحقیقات گسترده و مطالعات ویژه‌ای داشته است برسی شود.راحله امینیان اظهار کرد: نگاه برنامه یک نگاه مادرانه با استفاده از فضلیت‌ها و سبک زندگی حضرت زهرا خواهد بود.

وی درباره بخش‌های برنامه «سحرنشینی» بیان کرد: ما در این برنامه بخش‌های پادکست، مناجات‌خوانی و حضور مهمانان دیگر علاوه بر کارشناس برنامه را داریم؛ تمام این موارد حول محور فضیلت‌های حضرت زهرا حرکت می‌کند و ان شاءالله خود آن حضرت نیز به ما کمک خواهند کرد.

مجری برنامه «سحرنشینی» در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون در برنامه‌های سحر به چنین موضوع مهمی پرداخته نشده است و از آنجایی که قلب ماه رمضان شب‌های قدر است و همان‌طور که علما گفته‌اند فضائل ان نیز برای ما مگر با بصیرت لازم نسبت به حضرت زهرا (س) روشن نمی‌شود به همین دلیل ما نیز با این نگار برنامه را پیش می‌بریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا