راز تبلیغات سرسام آور چند برند در صداوسیما چیست؟
در هفتههای اخیر حجم بالای تبلیغات چند برند خاص علاوه بر اینکه تبدیل به دستمایهای طنز برای شوخی کاربران شبکههای اجتماعی شده، موجب اعتراض شدید بسیاری از مخاطبان هم شده است.
اما طبق شنیده های هفت راه این حجم خارج از عرف تبلیغات برخی برندها در رسانه ملی به دلیل مدل تجاری جدیدی در رسانه ملی است که طی آن صداوسیما به جای گرفتن مستقیم هزینه تبلیغات از شرکتها، با برندها در “سهم از فروش” محصولاتشان شریک میشود. مشارکتی که باعث میشود رسانه ملی از تمام ظرفیت تبلیغاتی خود برای فروش هرچه بیشتر آن محصولات استفاده کند.