مهران مدیری: برخی هنرمندان هدایای خود را به موزه دورهمی ندادند

در یک نشست خبری که امروز (چهارشنبه ۱۵مرداد) برگزار شد، مهران مدیری از ورودش به عرصه تبلیغات و همکاری با یک فروشگاه بزرگ تجاری برای امور نیکوکاری خبر داد.

او در این باره توضیح داد: «یک همکاری بسیار خوب و مفید در حال شکل گرفتن است. یک‌ کار خیلی مفید و مهم و بزرگ قرار است انجام شود. توافق بین من و این برند شکل گرفته که مسئولیت اجتماعی و کمک به افرادی است که مشکل مالی دارند. در شرایطی که ما زندگی می‌کنیم این کار خیلی مهم است.»

مجری «دورهمی» ادامه داد: «من هیچ‌وقت در بحث تبلیغات نبودم. اما پذیرش این تبلیغات به دلیل مسئولیت اجتماعی است که بر دوش من گذاشته شده و من هم از این موضوع استقبال کردم این توافق انجام شد که بخشی از فروش این فروشگاه به مسائل و مشکلاتی که در کشور است، اختصاص داده شود. مثل کودکان کار، فراهم کردن وسایل تحصیل برای کودکان کم بضاعت، بیماران تالاسمی و سرطانی و هر آنچه در جامعه ما مشکل وجود دارد.»

مدیری افزود: «در پارت اول قرار شد هر فردی که از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید می‌کند از فیش خرید او هزار تومان برای لباس و کیف و وسایل تحصیل دانش آموزانی که مشکل مالی دارند کنار گذاشته شود و این عدد بزرگی است. پذیرفتن این کار از طرف من با کمال میل و افتخار بود. چون روز به روز وضعیت کشور ما به لحاظ مالی بهتر می‌شود! فکر کردیم که با این کار یک مشکلی حل کنیم. قرار است در این طرح چیزی حدود صد تا ۱۵۰هزار دانش آموز را در سراسر کشور در مرحله اول پوشش دهیم و در قسمت‌های بعد به مادرانی که مشکلات معیشتی دارند خدمت رسانی شود و بعد به بیماران تالاسمی، سرطان و… این وظیفه شیرینی است که من به عهده گرفتم و امیدوارم‌همیاری همه مردم هم بتواند این کار را به بهترین نحو پیش ببرد.»

او ادامه داد: «این کار به وسیله ساخت تیزرهای تبلیغاتی، بیلبوردها و تبلیغات محیطی و حضور من در همایش‌های مربوط به این اتفاق انجام می‌شود.»

این بازیگر در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرآنلاین درباره تفاوت حضورش در تبلیغات فروشگاه رفاه با فعالیت‌های تبلیغاتی دیگر بازیگران و چهره‌ها گفت: «من مسئولیت اجتماعی را بر دوش خود احساس می‌کردم و حل مشکلات معیشتی و کمک به قشر آسیب‌پذیر هدف دیگر من است.»

مهران مدیری در پاسخ به این سوال که چه تضمینی برای رسیدن این کمک‌ها به نیازمندان وجود دارد، گفت: «تضمین اول تلویزیون است چون قرار است تیزرها و تبلیغات از تلویزیون پخش شود و تلویزیون روی این مسائل نظارت کافی دارد.»

او با اشاره به حاشیه‌های زیادی که حضور در تبلیغات برای هنرمندان داشته گفت: «هیچوقت تبلیغات صرف را نپذیرفتم‌ اما این کار را به خاطر مسئولیت اجتماعی که در این اتفاق وجود دارد پذیرفتم.»

مدیری در پایان این نشست، درباره سرنوشت موزه «دورهمی» هم گفت: «این مسئله به دو دلیل طول کشید. اول هماهنگی با تلویزیون و دوم این‌که خیلی از هنرمندها هدایای‌شان را نداده بودند و هنوز ندادند. کاش فهرست اسامی را آورده بودم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا