رئیس رسانه ملی: استاد طالب زاده در ایجاد و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب نقش بزرگی ایفا کرد

رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت استاد نادر طالب زاده؛ نظریه پرداز، مستند ساز و کارشناس – مجری سیما را تسلیت گفت و نقش وی در ایجاد و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب را ستود.

به گزارش هفت راه، رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت استاد نادر طالب زاده؛ نظریه پرداز، مستند ساز و کارشناس – مجری سیما را تسلیت گفت و نقش وی در ایجاد و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب را ستود.

متن پیام پیمان جبلی به این شرح است:

“باسمه تعالی

عروج قدسی استاد نادر طالب زاده، برادر و همکار هنرمند و صدیق و یار وفادار انقلاب اسلامی موجب اندوه فراوان شد. استاد طالب زاده که چهره شناخته شده جبهه فرهنگی جهانی انقلاب اسلامی بود سرانجام در روز برجسته ترین نماد و مناسبت انقلاب جهانی اسلامی یعنی روز قدس آسمانی شد. حاج نادر در طول عمر پربار خود، همواره چون سربازی فداکار، در صحنه فرهنگ و هنر حاضر بود و با آثار درخشان فرهنگی هویت مدار در عرصه رسانه و در تکاپوی بی وقفه فکری، در راه تبیین اندیشه اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی گام برداشت. آن مرحوم، همواره در آثار مستند و برنامه های تلویزیونی، در برابر تفکرات صهیونیستی و استکباری دست به افشاگری زد و تفکر عدالت طلبانه و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی را ترویج کرد.
آن عزیز انقلابی با برگزاری سلسله همایش های افق نو و شناسایی و تجمیع اندیشمندان غیر ایرانی و غیر مسلمان ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی، نقشی بزرگ در شکل گیری جبهه جهانی نخبگان عدالت خواه و ضد ظلم ایفا کرد و اینچنین شد که هدف مستقیم کینه و عصبانیت آمریکای مستکبر قرار گرفت و به جرم تلاش برای برگزاری همایش های افق نو در لیست تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفت.
وی همچنین به عنوان نظریه پردازی متعهد و در جایگاه یکی از بانیان جشنواره فیلم عمار، همه سعی خود را به کار بست تا با کنار هم قرار دادن و تربیت استعدادهای جوان و متدین، جبهه فرهنگی انقلاب را ایجاد و مستحکم سازد.
بی شک رسانه ملی با این ضایعه دردناک سرمایه‌ای بزرگ را از دست داد. اگرچه در ادامه مسیر خود چون گذشته، از آثار فکری و معنوی آن مرحوم بهره خواهد برد. برای ایشان غفران الهی و برای خانواده معزز وی صبر و شکیبایی آرزومندم. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا