بهت قول میدم به مرز ۲۱۰ میلیون بازدید در یوتوب نزدیک شد

موزیک ویدیوی «بهت قول میدم» با صدای محسن یگانه به مرز ۲۱۰ میلیون بازدید در یوتوب نزدیک شده است.

محسن یگانه از مهرماه امسال(1402) اجراهایش را در تهران آغاز کرد و تا روزهای پایانی اسفند ادامه داشت. او 6 ماه دوم امسال را بسیار پرکار و پراجرا پشت سرگذاشت. هم‌اکنون هم در حال برگزاری اجراهایی در شهرهای دیگر است. در همین حال که محسن یگانه مشغول کنسرت‌هایش هست، موزیک ویدیوی معروفش در یوتوب به مرز 210 میلیون بازدید نزدیک می‌شود.

هفت نفر روی صحنه، کنار هم، روی یک خط، روی صندلی نشسته‌اند. پنج نفر گیتار به دست و دو نفر هم نوازنده پرکاشن هستند. خواننده در وسط و گیتار به دست نشسته است. مضراب‌های اصلی را خودش می‌نوازد. خیلی زود تماشاگران متوجه ماجرا می‌شوند که قرار است کدام آهنگ را بشنوند. صدای شادی و صوت و دست زدن‌شان بلند می‌شود.

محسن یگانه می‌خواند: خودت می‌خوای بری خاطره شی اما دلت می‌سوزه…

هشت سال(1394) از ضبط آن ویدیو در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی می‌گذرد و این ویدیو اکنون به مرز 210 میلیون بازدید در یوتوب نزدیک می‌شود.

ساختار این ویدیو و فُرم نشستنِ نوازندگان روی صحنه در یک کنسرت زنده، شاید برگرفته از اجرای آهنگ «هتل کالیفرنیا» از گروه ایگلز بوده است. هتل کالیفرنیا یکی از پانصد ترانه برتر تمام اعصار از نگاه مجله رولینگ استونز شناخته شده است. گویا این ترانه هنوز هم در ایالات متحده امریکا هر یازده دقیقه یک بار پخش می‌شود.

در تعریف «بهت قول میدم» باید گفت؛ آهنگی با شعری ساده، ملودی ساده، آهنگسازی ساده و البته روان؛ که احساسات مخاطب را بدجوری قلقلک می‌دهد. تقریبا هر کسی این آهنگ را شنیده، ارتباط خوبی با آن گرفته است. ملودی روانِ این آهنگ باعث می‌شود که برای همیشه در ذهنِ مخاطب باقی بماند.

اجرای زنده و بی‌نقصِ «بهت قول میدم» در ویدیویِ معروفش، به همگان ثابت کرد که محسن یگانه چقدر در اجرای زنده توانمند است. نوازندگی گیتار هم او را بیشتر از یک خواننده در میان مخاطبان محبوب می‌کند.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هجده =

دکمه بازگشت به بالا