ورود ساترا به تخلفات تبلیغاتی شبکه نمایش خانگی

محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در رابطه با پخش تبلیغ‌های چند ثانیه‌ای در زمان پخش سریال‌ها در شبکه نمایش خانگی واکنش نشان داد و گفت:

▫️منعی برای تبلیغات در رسانه‌های اشتراک‌محور دیده نمی‌شود. این روال در رسانه‌های دنیا نیز وجود داشته است. بعضی رسانه‌ها علی‌رغم دریافت اشتراک از کاربر، به کاربر تبلیغ نشان می‌دهند.

▫️هرچند حسب احترام به حقوق کاربران در همان دستورالعمل محدودیتی برای تعداد نمایش تبلیغ، مدت زمان نمایش تبلیغ و قابلیت رد کردن تبلیغ قید شده است، اما متأسفانه در تعداد بسیار محدودی از سکوها (پلتفرم‌ها) این دستورالعمل رعایت نمی‌شود.

▫️به دلیل احترام به رعایت حقوق کاربران تمامی موارد یاد شده در کمیته تخلفات ساترا پیگیری خواهد شد و حتی این تخلفات در مواردی منجر به قطع درگاه پرداخت برخی رسانه‌های نمایش‌خانگی نیز شده بود که با تمکین رسانه‌های یاد شده از قانون و رفع تخلف، این مورد نیز مرتفع شد. /تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا