تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد

مدیرعامل تلوبیون با رد تبعیض نسبت به برنامه‌ها بیان کرد محتوایی که مخاطب بیشتر جست‌وجو می‌کند ضریب بیشتری می‌گیرد.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون درباره تبعیضی که ممکن است به نظر برسد در تعداد برخی ویدئوهای یک برنامه وجود دارد و به تبع آن بازدید و آمار بیشتر آن برنامه را به دنبال دارد بیان کرد: ما حدود ۶ سال است که تجربه این مدل سرویس دادن به برنامه‌ها را داریم و همه تلاشمان این است که تبعیضی بین برنامه‌ها نباشد.

وی ادامه داد: شاید در سال‌های اول راه اندازی این سرویس به دلیل کم بودن امکانات، مشکلات فنی یا کمبود تجربه چنین اتفاقی رخ می‌داد که خارج از اراده ما بود اما در حال حاضر سعی می‌کنیم حداکثر تلاشمان را داشته باشیم که عدالت بین برنامه‌ها برقرار شود.

خورشیدی تصریح کرد: خود مدیران شبکه‌ها و متولیان گروه‌های مختلف سازمان و شبکه‌ها در میزان ارتقا و پروموت برنامه‌ها در صفحه اول تلوبیون خیلی مؤثر هستند. درواقع به نسبت ضریبی که آنها می‌دهند و اهمیتی که برنامه دارد در صفحه اول تلوبیون اثر بیشتری از یک برنامه دیده می‌شود.

مدیرعامل تلوبیون با اشاره به فرایند ضریب گرفتن در این سرویس عنوان کرد: یک اصل در تلوبیون وجود دارد که ما به دلیل آنلاین بودن و شفاف بودن آمار مخاطب، مجبور و محکوم هستیم که به برنامه‌های پربیننده ضریب بیشتری بدهیم. از طرفی ناخودآگاه برنامه‌ای که مخاطب و کاربر در مراجعه به تلوبیون چه از طریق صفحه اول و چه از طریق موتورهای جستجو بیشتر سراغ می‌گیرد، بیشتر نیز دیده می‌شود و خود این محتوا هم قاعدتاً ضریب بیشتری می‌گیرد.

وی اضافه کرد: از این حیث برای ما فرقی نمی‌کند که این محتوا یک برنامه استانی باشد یا برنامه‌ای در یک شبکه پرمخاطب بلکه میزان علاقه مندی مخاطب است که آنها را تبلیغ (پروموت) می‌کند.

خورشیدی در پایان درباره کاربران تلوبیون بیان کرد: عدد تجمیعی کاربران تلوبیون یعنی نصب این سرویس در اپلیکیشن‌ها، ۳۵ میلیون کاربر است اما با توجه به رویدادها تعداد کاربرها فرق دارد مثل رویداد جام جهانی که تعداد بالایی علاقه‌مند هستند آن را تماشا کنند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا