حمله موشکی به آمریکا موضوع فیلم جدید کاترین بیگلو

کاترین بیگلو که پیشتر علاقه خود به آثاری در رابطه با سیاست‌ خارجه آمریکا و حضور نظامی کشورش در خاورمیانه را با «مهلکه» و «سی دقیقه پس از نیمه‌شب» نشان داده بود، به زودی با فیلمنامه‌ای از نوآ اوپنهایم، مدیر پیشین شبکه خبری ان‌بی‌سی، فیلمی درباره حمله موشکی به آمریکا را برای نتفلیکس کارگردانی خواهد کرد.
متیو بلونی از ملاقات بیگلو با دن لین، مدیر جدید تولید محتوای نتفلیکس، درباره این پروژه جدید خبر داد و گفت این کارگردان ۷۲ پشت دوربین خواهد رفت و این پروژه کنجکاوی‌برانگیز را برای این غول استریم خواهد ساخت.جزئیات اندکی از داستان فیلم به بیرون درز پیدا کرده اما ظاهرا درباره چگونگی واکنش کاخ سفید در زمان پرتاب موشک بالستیک به سمت آمریکاست.لین در گفتگو با بیگلو علاوه بر مدت زمان طولانی فیلم، هزینه پروژه را نیز بیش از حد زیاد ارزیابی کرده و در پی آن مبحث پایین‌آوردن بودجه و تایم اثر را مطرح کرده است.
پس از آن منابع بلونی گزارش داده‌اند که مشکل بودجه رفع شده و بیگلو رسما قرارداد ساخت فیلم را به عنوان یکی از اولین چراغ سبزهای لین در مقام جدیدش در شبکه امضا کرده است.اخیرا فیلم «شفق قطبی» به کارگردانی بیگلو که قرار بود تصویربرداریش شروع شود، به دلیل محدودیت‌های مربوط به تأمین بودجه توسط نتفلیکس رد شد. ظاهرا بیگلو از سال ٢٠٢٢ با این شبکه درصدد آماده سازی «شفق قطبی» بوده اما رویکرد جدید لین و تمرکزش روی ساخت فیلم‌های پربیننده و عدم توجه به نام‌های بزرگ، وضعیت نامعلومی برای این فیلم رقم زده است.از انتشار آخرین فیلم بیگلو، «دیترویت» که در سال ٢٠١٧ ساخته شد، هفت سال می‌گذرد. این کارگردان آمریکایی با «مهلکه» برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد. «سی دقیقه پس از نیمه‌شب»، «تاریکی نزدیک»، «نقطه شکست»، «روزهای عجیب و غریب» و «فولاد آبی» از دیگر آثار او هستند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا