بازگشت کارگردان «دزدان دریایی کارائیب» پس از هشت سال به سینما

گور وربینسکی کارگردان برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشین برای «رنگو» پس از گذشت هشت سال از ساخت آخرین اثرش، تصویربرداری فیلم اکشن «موفق باشی، خوش بگذره، زنده بمون» را در جنوب آفریقا شروع کرد.
متیو رابینسون نویسنده فیلمنامه و رابرت کولزر تهیه‌کننده فیلم است. سم راکول، هیلی لو ریچاردسون، مایکل پنیا، زاسی بیتس و جونو تمپل از بازیگران این فیلم اکشن هستند که با همکاری شرکت فیلمسازی کنستانتین تولید می‌شود. «موفق باشی، خوش بگذره، زنده بمون» داستان مردی (راکول) از آینده است که به رستورانی در لس‌آنجلس می‌رسد. او باید با دقت کامل بهترین افراد را برای همکاری پیدا کند. در نهایت ریچاردسون، پنیا، بیتس، تمپل انتخاب می‌شوند تا در یک جستجوی تحقیقاتی یک‌شبه برای نجات دنیا به او ملحق شوند. وربینسکی کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و موسیقیدان آمریکایی با فرنچایز «دزدان دریایی کارائیب»، «حلقه» و «رنگو» شناخته می‌شود. او در سال ٢٠١٣ با «رنجر تنها» به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و پس از آن در سال ٢٠١۶ «درمانی برای سلامتی» را کارگردانی کرد. راکول با ایفای نقش پلیسی نژادپرست در درام جنایی «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او در آثاری از جمله «آرگایل»، «جوجو خرگوشه»، «اعترافات یک ذهن خطرناک»، «قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل»، «هفت روانی»، «رفقای بد»، «پروژه ایکس» و «فراست نیکسون» به ایفای نقش پرداخته است.
پنیا با حضور در «یک میلیون مایل دورتر»، «مریخی» و «حقه‌بازی آمریکایی» بیشتر شناخته شد. او در آثاری همچون «مرد مورچه‌ای»، «تک‌تیرانداز»، «خشم»، «زیبایی موازی» و «وکیل لینکلن» ایفای نقش کرده است. ریچاردسون با ایفای نقش در «آستانه هفده سالگی»، «شکافته» و «کلمبوس» و «پنج فوت جدا» شناخته می‌شود. او در فصل دوم از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار اچ‌بی‌او «ارکیده سفید» هم حضور داشت. تمپل نیز علاوه بر بازی‌های درخشانی که در مجموعه‌های تلویزیونی محبوب «تد لاسو» و «فارگو» داشت در فیلم‌های «تاوان»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «یادداشتهایی بر یک رسوایی»، «گرین برگ»، »جوی قاتل»، «چمنزار» و «عشاء ربانی سیاه» به ایفای نقش پرداخته است.بیتس در مجموعه تلویزیونی «آتلانتا» و فیلم‌های «جوکر»، «جیمز وایت»، «سیبرگ»، «لوسی در آسمان»، «منقرض شده‌ها» و «رفقای بد» نقش آفرینی کرده و در «جوکر: جنون مشترک» نیز حضور دارد.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا