تام هاردی و ماهرشالا علی در تریلر جنایی کری فوکوناگا

کری فوکوناگا پس از آخرین اثرش «زمانی برای مردن نیست»، از مجموعه‌ فیلم‌های جیمز باند، تریلری جنایی با عنوان «خاموشی ٧٧» خواهد ساخت و تام هاردی و ماهرشالا علی برنده دو جایزه اسکار در لیست بازیگران فیلم قرار دارند.
داستان فیلم طی یک شب و در سال ١٩٧٧ رخ می‌دهد. پنج افسر پلیس سرکش نقشه‌ سرقت سه پایگاه تبهکاران را در یک شب طرح‌ریزی می‌کنند؛ باند هونگ‌کونگ، مافیای ایتالیا و دارودسته هارلم. وقتی در شب دزدی، برق شهر قطع می‌شود، کار آنها سخت می‌شود و حال پس از سالها کارکردن در شرایط سخت برای نیروهای پلیس باید با اصول اخلاقی خود نیز رودررو شوند.چارلز روون از تهیه‌کنندگان فیلم «اوپنهایمر» (کریستوفر نولان) که اخیرا برنده جوایز اسکار شده است، به همراه مدیسون ویرتر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.فوکوناگا نویسنده و کارگردان آمریکایی فصل اول مجموعه تلویزیونی «کارآگاه حقیقی» محصول شبکه اچ‌بی‌او را کارگردانی کرد.
از دیگر آثار او می‌توان به مجموعه «مجنون» و فیلم‌های «بدون نام»، جین ایر» و «جانوران بدون کشور» اشاره کرد.هاردی در فیلم‌های بسیاری از جمله «تلقین»، «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»، «دانکرک»، «مکس دیوانه: جاده خشم»، «رستاخیزهای ماتریکس» و «موتورسواران» نقش‌آفرینی کرده است. علی برای فیلم‌های «مهتاب» و «کتاب سبز» دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او اخیرا در «دنیا را پشت سر بگذار» به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «مورد عجیب بنجامین باتن»، «عبور از مرز»، «غارتگران»، «مکانی آنسوی کاج‌ها»، «جاودانگان» و «آواز قو» اشاره کرد و در «بلید» که در سال ٢٠٢٥ اکران می‌شود نیز حضور دارد.
منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا