جدول آرای منتقدان اسکرین تا روز چهارم کن۲۰۲۴

انواع مهربانی» صدرنشین است

بر اساس جدول آرای منتقدان اسکرین تا روز چهارم کن۲۰۲۴، فیلم‌هایی چون «انواع مهربانی» با بیشترین امتیاز صدرنشین است و دو فیلم «سه کیلومتر تا پایان دنیا» و «پرنده» پس از این فیلم قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، اسکرین امسال نیز مثل سال‌های قبل نظرات منتقدان شرکت‌کننده در هیئت داوران جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ (۱۴ تا ۲۵ مه) را به نمایش می‌گذارد. تیم بازبینی اسکرین، منتقدانی از ۱۱ رسانه بین‌المللی هستند که در مورد ۲۲ فیلم رقابتی امسال برای نخل طلا رای می‌دهند. منتقدان امسال به استثنای ان.تی‌بین که جایگزین میشل سیمنت در پوزیتیو فرانسه شد، همگی همان گروه داوری سال پیش هستند. سیمنت در نوامبر سال گذشته در ۸۵ سالگی درگذشت. جاستین چانگ برای نیویورکر است که اخیراً جایزه نقد پولیتزر ۲۰۲۴ را برای کارش در لس آنجلس تایمز دریافت کرد. نتایج جدول هیئت داوران در نشریه روزانه کن اسکرین و همچنین به‌روزرسانی‌های زنده در اسکرین دیلی منتشر می‌شود.


منتقدان گروه داوری کن ۲۰۲۴ عبارتند از:
ان.تی.بین از پوزیتیف، فرانسه، رابی کولین و تیم رابی از تلگراف انگلیس، کاتجانیکودموس و دای زیت از آلمان، بن کنیگزبرگ و سایت راجر ایبرت از آمریکا، آنتون دولین – مدوزا، پیتر برادشاو از گاردین انگلیس، استفانی زاچارک – مجله تایم از آمریکا، جاستین چانگ – نیویورکر آمریکا، احمد شاوکی سایت فیلفن از مصر، ماتیو ماچاره از لوموند فرانسه، کونگ ریچه از بانکوک پست تایلند و منتقدان اسکرین شامل فین هالیگان، لی مارشال، جاناتان رامنی، تیم گریرسون و وندی آیدی.
این گروه پس از تماشای ۲۲ فیلم مسابقه امسال، منتقدان برای هر یک امتیازی در مقیاس زیر ثبت خواهند کرد: چهار (عالی)، سه (خوب)، دو (متوسط)، یک (ضعیف) و صفر (بد). سپس این نمرات برای تولید یک میانگین ترکیب می‌شوند که به نزدیک‌ترین دهم به بالا/پایین گرد می‌شود. گروه داوری سال گذشته توسط فیلم برگ‌های افتاده/ آکی کوریسماکی فنلاندی با امتیاز ۳٫۲ در صدر قرار گرفت، در حالی که فیلم سوزاندن/ لی چانگ دونگ با امتیاز ۳٫۸ همچنان رکورددار دریافت ستاره‌های منتقدان است.

منبع: صبا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا