لغو اعطای جایزه به دنیرو به دلیل انتقاد از ترامپ

انجمن ملی رادیو و تلویزیون آمریکا اعطای جایزه به رابرت دنیرو را به دلیل اظهارات وی در انتقاد از دونالد ترامپ لغو کرد.

«رابرت دنیرو» بازیگر مطرح سینما قرار بود جایزه‌ای را از سوی انجمن ملی رادیو و تلویزیون آمریکا دریافت کند، اما این گروه پس از صحبت‌های وی خارج از دادگاه ترامپ (رئیس‌جمهور سابق آمریکا) در نیویورک، اعطای این جایزه را لغو کرد.

سخنگوی این گروه در این باره گفت: «در حالی که ما قویا از حق هر آمریکایی برای اعمال آزادی بیان و مشارکت مدنی حمایت می کنیم، واضح است که صحبت‌های اخیر آقای دنیرو، باعث ایجاد حواس پرتی از کارهای بشردوستانه می‌شود که امیدوار بودیم از آن تجلیل کنیم. برای حفظ تمرکز بر خدمات برندگان جوایز، آقای دنیرو دیگر در این رویداد شرکت نخواهد کرد».

با این حال دنیرو به این تصمیم اعتراض نکرد و گفت که همچنان از این گروه قدردانی می کند و عنوان کرد: «من از کار بنیاد انجمن ملی رادیو و تلویزیون (NBR) حمایت می‌کنم و می‌خواهم قدردانی خود را برای کارهایی که این بنیاد برای خیر همه ما انجام داده و خواهد کرد ابراز کنم و برای آنها برای ادامه کار خوبشان آرزوی موفقیت دارم».

به گزارش گاردین، رابرت دنیرو حامی قدیمی دموکرات‌های آمریکا که اخیراً تبلیغاتی برای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده بود، در یک رویداد مبارزات انتخاباتی بایدن در خارج از دادگاه منهتن شرکت کرد.

این برنده جایزه اسکار با اشاره به نامزدی موفقیت آمیز ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ گفت که نامزدی ترامپ در ابتدا به عنوان یک شوخی مورد تمسخر قرار گرفت و اظهار کرد: «ما درس‌های تاریخ را فراموش کرده‌ایم که نشان داد دلقک‌ها تا زمانی که به دیکتاتورهای شرور تبدیل شدند، جدی گرفته نمی‌شوند. ترامپ باز هم شانس دیگری دارد و اکنون هیچ کس نمی‌خندد. اکنون زمان آن است که با رای دادن یک بار برای همیشه او را متوقف کنیم».

به گفته دنیرو اگر ترامپ به کاخ سفید بازگردد، آمریکایی‌ها شاهد ار بین رفتن آزادی‌های مسلم مدنی و همچنین پایان انتخابات خواهند بود و اگر او وارد شود، هرگز آنجا را ترک نخواهد کرد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا