«فیلم گارفیلد» در فروش آخر هفته از «فیوریوسا» سبقت گرفت

انیمیشن «فیلم گارفیلد» به کارگردانی مارک دیندال در فروش آخر هفته گوی سبقت را از «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» به کارگردانی جرج میلر ربود و صدرنشین جدول باکس آفیس شد و فیلم لایو اکشن «دوستان خیالی» (ایف) به کارگردانی جان کرازینسکی نیز در رده دوم قرار گرفت.
انیمیشن «فیلم گارفیلد» از کمپانی سونی پیکچرز با ١۴ میلیون دلار به جمع ٥١/۶ میلیون دلار در فروش داخلی و ١٥٢/٣ میلیون دلار در فروش جهانی دست یافت و ردیف اول جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داد. گارفیلد پس از مدتها پدرش ویک را که یک گربه خیابانی است، ملاقات می‌کند. او مجبور می‌شود زندگی راحتش را رها کند و با ویک نقشه یک سرقت دیوانه‌وار را طرح‌ریزی کنند. کریس پرت، ساموئل ال جکسون، هانا وادینگهام و وینگ ریمز در تیم صداپیشگان هستند.فیلم لایو اکشن «دوستان خیالی» (ایف) از کمپانی پارامونت پیکچرز با ١٠/٨ میلیون دلار به جمع ٨٠/۴ میلیون دلار در فروش داخلی و ١٣٨ میلیون دلار در فروش جهانی رسید و در ردیف دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت.داستان درباره دختری است که می‌تواند دوستان خیالی افراد را ببیند. او متوجه می‌شود که همسایه‌اش نیز این توانایی را دارد و ماجراجویی جادویی آغاز می‌شود. کرازینسکی، کایلی فلمینگ، رایان رینولدز از بازیگران و استیو کارل، امیلی بلانت و مت دیمون از صداپیشگان هستند.
«فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» از کمپانی برادران وارنر با ١٠/٧٥ میلیون دلار به جمع ۴٩/٧ میلیون دلار در فروش داخلی و ١١۴/۴ میلیون دلار در فروش جهانی دست یافت. فیلم داستان ربوده‌شدن فیوریوسای جوان را پس از سقوط دنیا روایت می‌کند. او اسیر گروهی موتورسوار به ریاست وارلرد دمنتوس می‌شود و در مسیر با ایمورتان جو و گروهش مواجه می‌شوند. فیوریوسا باید در میانه نبرد و رقابت این دو حاکم ستمگر، راهی برای بازگشت بیابد. آنیا تیلور جوی، کریس همسورث، ناتان جونز، آنگوس سمپسون، آلیلا براون، تام برک و دنیل وبر از جمله بازیگران فیلم هستند.
«پادشاهی سیاره میمون‌ها» به کارگردانی وس بال از کمپانی قرن بیستم با ٨/٨ میلیون دلار به جمع ١۴٠ میلیون دلار در فروش داخلی و ٣٣٧/١ میلیون دلار در فروش جهانی رسید. این فیلم اکشن و علمی‌تخیلی فریا آلن، کوین دوراند، دیچن لاچمن، ویلیام هال میسی، اوون تیگ و پیتر میکون را در تیم بازیگری خود دارد. سالها پس از سلطنت سزار، یک میمون جوان سفری را آغاز می‌کند که باعث می‌شود تمام آموخته‌هایش در مورد گذشته را مورد پرسش قرار دهد و تصمیماتی می‌گیرد که آینده میمون‌ها و انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.«مرد ساده‌لوح» به کارگردانی دیوید لیچ از کمپانی یونیورسال پیکچرز با ۴/٢ میلیون دلار به جمع ٨٠ میلیون دلار در فروش داخلی و ١٥٧/٩ میلیون دلار در فروش جهانی دست یافت. در این فیلم رایان گاسلینگ نقش بدلکار در فیلمی را ایفا می‌کند که هنرپیشه اصلی‌اش با بازی آرون تیلور جانسون گم می‌شود و باید او را پیدا کند. گاسلینگ، امیلی بلانت، تیلور جانسون، هانا وادینگهام، و ترزا پالمر از بازیگران فیلم هستند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا