بیست‌وچهارمین پویش کتابخوانی پویا با محوریت عید غدیر آغاز شد

بیست و چهارمین پویش کتابخوانی پویا به مناسبت عید غدیر خم با محوریت کتاب «مهراس و ماجراجویی در قصر» از امروز یکشنبه ۲۰ خرداد توسط مرکز رسانه ای شیرازه و نشر مهرستان آغاز شد.

بیست و چهارمین پویش کتابخوانی پویا به مناسبت عید غدیر خم با محوریت کتاب «مهراس و ماجراجویی در قصر» از امروز یکشنبه ۲۰ خرداد توسط مرکز رسانه‌ای شیرازه و نشر مهرستان آغاز شد. این پویش به منظور آشنایی کودکان با فضائل امیرالمومنین (ع) است.

کتاب «مهراس و ماجراجویی در قصر» نوشته بنفشه رسولیان، روایت گروهی از نوجوانان به سردستگی پسری به نام مهراس است که مسیر ماجراجویی آنها در شهر مدینه با جریان کشته شدن خلیفه به دست مردم خشمگین مصر و به خلافت رسیدن حضرت علی (ع) و بیعت مردم با ایشان پس از ۲۵ سال خانه نشینی آن حضرت پیوند می‌خورد.

این کتاب به سبک «کمیک استریپ» تدوین شده است و جلد اول از مجموعه مجلداتی است که بنا دارد به اتفاقات مهم آن دوران بپردازد. طراحی و تولید «بازی فکری مهراس» برپایه شخصیت‌ها و فضای داستانی این کمیک با همکاری شرکت بازی‌سازی آکوگیم، از جمله محصولات جانبی این کتاب است. این اثر با ۳۶ صفحه برای رده سنی ۸ تا ۱۲ سال تولید شده است.

بیست و چهارمین پویش کتابخوانی پویا همراه با ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی است و علاقه‌مندان برای تهیه کتاب و شرکت در پویش عدد ۵ را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ ارسال یا به کتابفروشی‌های کشور مراجعه کنند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا