فصل پنجم «بزرگراه همت» به آنتن افق رسید

فصل پنجم مستند «بزرگراه همت» با معرفی کنشگران شاخص و برجسته عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور، شنبه‌ هر هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.
مجموعه مستند «بزرگ راه همت» می‌کوشد تا با دوربینیِ بی‌تکلف، راوی قصه‌های نابِ مجاهدانِ فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند آن‌ها باشد و کشور به کشور، استان به استان، شهر به شهر، روستا به روستا، می‌بوید و می‌جوید تا دیده‌بان و پاسدار آورده‌های فرهنگی تمدن نوین اسلامی باشد.«بزرگراه همت» نام مستندی سریالی است که به معرفی کنشگران شاخص و برجسته عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد و از شبکه افق پخش می‌شود. تاکنون چهار فصل این مستند ساخته شده است و امروز از فصل پنجم مستند رونمایی شده است.
قسمت اول مجموعه مستند «بزرگراه همت» پیرامون یک موسسه تخصصی تلاوت قرآن که هدف اصلی آنها تربیت قاری قرآن است. بیش از دو دهه از فعالیت این مجموعه برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۴ ساله گذشته و همچنین دارای یک گروه تواشیح بین المللی با اجراهای کشوری به صورت حرفه ای است.راوی این فصل مجموعه مستند بزرگ راه همت سید صادق تربتیان است که به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کند تا قصه‌های ناب مجاهدان فرهنگی را روایت کند. این مجموعه یکی از تولیدات گروه مستند شبکه افق با مدیریت اباذر صالحیان می باشد.علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه مستند روایی را شنبه‌ هر هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از قاب شبکه افق سیما به تماشا بنشینند.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا