«درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین فیلم سال شد

«درون بیرون ۲» نه تنها در دومین هفته اکران با پشت سر گذاشتن «تلماسه: بخش دوم»، پرفروش‌ترین فیلم سال شد، بلکه بالاترین فروش هفته دوم تاریخ انیمیشن را در آمریکا از آن خود کرد و به موفقیتی خیره‌کننده در سالی که تاکنون تنها چند فیلم پرفروش را در باکس‌آفیس دیده، دست پیدا کرد.
این انیمیشن رکورد پرفروش‌ترین فیلم در هفته دوم از زمان اکران «باربی» را شکست و با گذر از فروش صد میلیون دلاری در رده هفتم پرفروش‌ترین‌های هفته‌ دوم تاریخ سینمای آمریکا قرار گرفت.انیمیشن «درون بیرون ٢» به کارگردانی کلسی مان از کمپانی والت دیزنی و پیکسار با ١٠٠ میلیون دلار به جمع ٣٥٥ میلیون دلار در فروش داخلی و ٣٦٩ میلیون دلار در گیشه‌های خارج از آمریکا رسید و مجموعا ٧٢۴ میلیون دلار درآمدزایی داشت و در دومین هفته نیز صدرنشین جدول باکس‌آفیس شد. این انیمیشن داستان رایلی را در دوران نوجوانی دنبال می‌کند که با احساسات جدیدی روبرو می‌شود. از صداپیشگان این فیلم می‌توان به امی پولر، فیلیس اسمیت، لویس بلک، تونی هیل، لیزا لاپیرا، ادل اگزارکوپولوس و مایا هاوک اشاره کرد.
«پسران بد: بران یا بمیر» به کارگردانی عادل ال اربی و بلال فلاح از کمپانی سونی پیکچرز با ١٨/٨ میلیون دلار به جمع ١۴۶/٩ میلیون دلار در فروش داخلی و ٢٨٩/١ میلیون دلار در فروش جهانی دست یافت و در ردیف دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت.این کمدی اکشن چهارمین بخش از فرنچایز «پسران بد» است و داستان کارآگاهان مایک لوری و مارکوس برنت را در میامی و درگیری با کارتل مواد مخدر دنبال می‌کند. ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و پائولا نیونس در تیم بازیگران فیلم هستند.«موتورسواران» به کارگردانی جف نیکولز از کمپانی فوکوس با فروش داخلی ١٠ میلیون دلار  و فروش بین‌المللی ۴ میلیون دلار به فروش جهانی ١۴ میلیون دلار رسید. فیلم داستان اعضای کلوب موتورسواری «خرابکاران» در آمریکاست که از یک گروه ساده برای موتورسواری به یک باند خلافکار تبدیل می‌شوند. داستان این فیلم جنایی در دهه ۵٠ می‌گذرد و تام هاردی، آستین باتلر و جودی کومر را در تیم بازیگری خود دارد.
انیمیشن «فیلم گارفیلد» به کارگردانی مارک دیندال از کمپانی سونی پیکچرز با ٣/۶ میلیون دلار به جمع ٨٥/١ میلیون دلار در فروش داخلی و ٢٣٠/۶ میلیون دلار در فروش جهانی دست یافت. گارفیلد پس از مدتها پدرش ویک را که یک گربه خیابانی است، ملاقات می‌کند. او مجبور می‌شود زندگی راحتش را رها کند و با ویک نقشه یک سرقت دیوانه‌وار را طرح‌ریزی کنند. کریس پرت، ساموئل ال جکسون، هانا وادینگهام و وینگ ریمز در تیم صداپیشگان هستند.«پادشاهی سیاره میمون‌ها» به کارگردانی وس بال از کمپانی قرن بیستم با ٣/۶ میلیون دلار به جمع ١۶۴/۴ میلیون دلار در فروش داخلی و ٣٨١/٥ میلیون دلار در فروش جهانی رسید. این فیلم اکشن و علمی‌تخیلی فریا آلن، کوین دوراند، دیچن لاچمن، ویلیام هال میسی، اوون تیگ و پیتر میکون را در تیم بازیگری خود دارد. سالها پس از سلطنت سزار، یک میمون جوان سفری را آغاز می‌کند که باعث می‌شود تمام آموخته‌هایش در مورد گذشته را مورد پرسش قرار دهد و تصمیماتی می‌گیرد که آینده میمون‌ها و انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا