رد یک شائبه از برنامه «صداتو»/مجری و داوران هیچ اطلاعی از ترکیب خواننده‌ها ندارند

برنده «صداتو»؛

برنده برنامه «صداتو» درباره شائبه اطلاع مجری و کمک‌کننده‌ها از ترکیب خواننده‌ها در برنامه و تجربه شخصی‌اش از مواجهه با فضای تولید «صداتو» گفت: اصلا اینگونه نیست. آنچه من در آن فضا دیدم، ایزوله بودن همه آدم‌ها بود. ما همگی در یک اتاق بودیم و هیچ مواجهه‌ای با گروه‌ها و خواننده‌ها نداشتیم. با اسکورت کامل هم وارد صحنه شدیم و براساس مشاهداتم می‌گویم واقعا چنین شائبه‌ای صحت ندارد.

«صداتو» یک مسابقه موزیکال‌معمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده و با اجرای محسن کیایی است که برای شبکه نمایش‌خانگی تولید و پخش می شود. در این مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به‌عنوان داور حضور دارند.

مریم ماهور که اجرای چند برنامه تلویزیونی را هم در کارنامه دارد و در حال حاضر نیز مجری ویژه‌برنامه «یورو ۲۰۲۴» است که همزمان با بازی‌های جام ملت‌های اروپا در یکی از سکوهای داخلی پخش می‌شود، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره حواشی حضورش در برنامه «صداتو» و قضاوت‌هایی که درباره برنده شدن جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی این برنامه صورت گرفت، گفت: من هیچ‌گاه از کامنت‌های منفی ناراحت نمی‌شوم.

از حضور در «صداتو» بازخوردهای مثبتی گرفتم

وی افزود: خیلی‌ها شاید بعد از آن برنامه به من فحش دادند و برخی هم گفتند چقدر لوس و جیغ‌جیغویی! ولی من در آن برنامه، خودم بودم، کمااینکه در همین برنامه پلتفرمی هم خودم هستم. من خیلی قائل به خط‌کشی میان زن و مرد نیستم و نگاه جنسیتی به مسائل را اصلا نمی‌پسندم. بعد از آن برنامه‌ هم خیلی برایم مهم نبود که چگونه قضاوت می‌شوم چون می‌دانم هیچ‌کس نیست که همه او را دوست داشته باشند.

وی درباره طرح شائبه پارتی‌بازی برای حضور و پیروزی‌اش در «صداتو» تأکید کرد: وقتی خودم می‌دانم چه کرده‌ام و چه مسیری را پیموده‌ام چرا باید ناراحت شوم؟ از حضور در «صداتو» واقعا بازخوردهای مثبتی گرفتم و این برایم کافی بود. البته یک بدشانسی هم آوردم و آن اینکه سریال سروش صحت یعنی «مگه تموم عمر چندتا بهاره» که اولین تجربه بازیگری‌ام بود، هم با یکسال تأخیر پخش شد و بعد از «صداتو» ناگهان در آنجا هم دیده شدم و اینطور شائبه پارتی‌بازی و این چیزها هم مطرح شد. ولی خودم قائل به این هستم که برای نگاه و قضاوت آدم‌ها نباید زندگی کنم. حتی اگر یک نفر هم واقعا دوستم داشته باشد برایم کافی است.

رد یک شائبه در مورد برنامه «صداتو»/ مجری و داوران هیچ اطلاعی از ترکیب خواننده‌ها ندارند
 مریم ماهور

ماهور درباره حضور در پشت‌صحنه «صداتو» توضیح داد: من یک روز با این گروه همراه بودم. گروه بسیار محترم و پرتلاشی بودند و از آنجایی که من در ضبط صفر آنها حضور داشتم، شاهد بودم که همه آن‌ها استرس کیفیت کار را داشتند. من هم سعی کردم تا جایی که ممکن است به حال و هوای برنامه کمک کنم. جاهایی با محسن کیایی همراه می‌شدم تا ریتم برنامه بالاتر برود و مخاطبان هم انرژی بیشتری بگیرند.

وی درباره مواجهه با چهره‌های حاضر در «صداتو» هم گفت: اولین‌بار نبود که با آن‌ها مواجه می‌شدم و برخی از آن‌ها قبل‌تر مهمانم در تلویزیون بودند. استرسی از این زاویه نداشتم چرا که سال‌ها تجربه مواجهه با چهره‌ها را داشتم. مضاف‌بر اینکه در زندگی شخصی و خارج از فضای اجرا، کمی خجالتی هم هستم.

با اسکورت کامل وارد صحنه «صداتو» شدیم

ماهور درباره شائبه اطلاع مجری و کمک‌کننده‌ها از ترکیب خواننده‌ها در برنامه و تجربه شخصی‌اش از مواجهه با فضای تولید «صداتو» گفت: اصلا اینگونه نیست. آنچه من در آن فضا دیدم، ایزوله بودن همه آدم‌ها بود. ما همگی در یک اتاق بودیم و هیچ مواجهه‌ای با گروه‌ها و خواننده‌ها نداشتیم. با اسکورت کامل هم وارد صحنه شدیم و براساس مشاهداتم می‌گویم واقعا چنین شائبه‌ای صحت ندارد.

یکی دو ماه بعد از حضور در برنامه، جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی به دستم رسیدوی در واکنش به این شائبه که به‌واسطه برنده شدن در «صداتو» فرصت اجرای یک برنامه را در پلتفرم به دست آورده است، گفت: این موقعیت را نمی‌توان حاصل پارتی‌بازی و این چیزها دانست. مانند این است که شما در یک پارک مشغول روپایی زدن هستید و کسی توانایی شما را می‌بیند، می‌گوید من برای کارم به یک روپایی‌زن خوب نیاز دارم و از تو دعوت به کار می‌کند. بالاخره این قواعد را در زندگی روزمره نمی‌توانیم کتمان کنیم. بله بچه‌های این برنامه حضورم در «صداتو» را دیده بودند، اما دلیل انتخابم، حضور در آن برنامه نبود.

وی درباره جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی برنامه «صداتو» هم گفت: خوشبختانه آقای جوادزاده به وعده‌شان عمل کردند و یکی دو ماه بعد از حضور در برنامه، این جایزه به دستم رسید. پایبندی به تعهد پرداخت جوایز، یکی از امتیازاتی است که باعث اعتماد مخاطب به این جنس برنامه‌ها در پلتفرم‌ها می‌شود و آن‌ها حاضر به ریسک برای حضور در این مدل برنامه‌ها می‌شوند. به‌خصوص درباره جوایز بزرگ این قاعده مهمتر می‌شود چرا که در شرایط امروز جامعه، پول‌های خرد و کوچک به چشم کسی نمی‌آید.

رد یک شائبه در مورد برنامه «صداتو»/ مجری و داوران هیچ اطلاعی از ترکیب خواننده‌ها ندارند

ماهور در پاسخ به اینکه آیا اجرای مستر یک برنامه ورزشی را حاضر است بپذیرد گفت: امروز نه، ولی شاید دو ماه دیگر، آمادگی آن را داشته باشم. حتما باید خودم را بیشتر پرورش بدهم و روی آن کار کنم. این برنامه برایم ایجاد فرصت کرده است. اجرا، در عمل یک تعارضی با ادامه بازیگری هم پیدا می‌کند و اگر به‌عنوان یک مجری شناخته شوی، شاید دیگر کارگردان‌ها به راحتی پیشنهاد بازی به تو ندهند. در عین حال شانس هم می‌تواند گاهی دخیل باشد. در مسیر حرفه‌ای ترحم و دلسوزی را دوست ندارم و کافی است به خودم ثابت کنم که می‌توانم یک کار را انجام دهم.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا