«بهشت» در انتظار گلن پاول

گلن پاول بازیگری که این روزها مورد توجه تهیه‌کنندگان هالیوودی است، در نسخه جدید «بهشت می‌تواند منتظر بماند» بازی می‌کند.

این نسخه تازه را کمپانی پارامونت با هزینه‌ای ۶۰ میلیون دلاری تهیه می‌کند.

در نسخه جدید، پاول در نقش مردی ظاهر می شود که ناگهان می‌میرد و دوباره  به زمین برمی‌گردد. این بار او در جسم یک میلیاردر بزرگ ظاهر می‌شود که قرار است به‌زودی در اثر حادثه‌ای به قتل برسد.

فیلمنامه نسخه جدید این درام کمدی کلاسیک تاریخ سینما را استفن گراهان می‌نویسد. او برای نگارش فیلمنامه درام سیاسی معروف «سیریانا»ی جرج کلونی شهرت دارد.

گراهان گفته در نسخه او هم شبیه نسخه اصلی فیلم، تماشاگران با کاراکتری روبرو خواهند شد که همان بحران و مشکل کاراکتر نسخه اصلی را دارد.

با این حال، این فیلمنامه نویس تاکید کرده که فیلمنامه اش بازنویسی دقیق و مستقیمی از داستان فیلمنامه نسخه کلاسیک سال ۱۹۴۱ نخواهد بود.

مدیران پارامونت هنوز فیلمسازی را برای قرار گرفتن در پشت دوربین نسخه تازه فیلم انتخاب نکرده‌اند و معلوم نیست کلید فیلمبرداری آن چه زمانی زده خواهد شد.

نسخه اصلی و کلاسیک «بهشت می‌تواند منتظر بماند» را آلکساندر هال براساس داستان نمایشنامه معروف سال ۱۹۳۸ هنری سگال کارگردانی کرد و ایده اصلی فیلم که شانس دوباره‌ای به کاراکتر مشت‌زن خود می‌داد تا اشتباهاتش را جبران کند، به‌شدت مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

مشهورترین نسخه دوباره سازی از این فیلم، اثر سال ۱۹۷۸ وارن بیتی است که در کنار کارگردانی این نسخه نقش اصلی را نیز در آن بازی کرد.

کریس راک کمدین سیاه چوست عالم سینما هم در سال ۲۰۰۱ نسخه کمدی «افتاده به زمین» را با نگاهی به نسخه اصلی فیلم بازی کرد. در این فیلم، او کمدینی است که دوباره حیات پیدا می‌کند و در موقعیتی مشابه کاراکتر اصلی دو فیلم قبلی قرار می‌گیرد.

گلن پاول که قرار است در نسخه تازه‌ای از «مرد دونده» آرنولد شوارزنگر نیز بازی کند، برای تابستان امسال «گردباد» را به روی پرده سینماها می‌فرستد که در ژانر سینمای فاجعه جای می‌گیرد.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا