تهیه‌کننده «صبح اعدام» فیلم طنز می‌سازد/ احتمال اکران در تابستان

علی شیرمحمدی تهیه‌کننده «صبح اعدام» از احتمال اکران این فیلم در تابستان خبر داد و گفت که یک فیلمنامه طنز نیز به صورت مشترک نوشته است.

علی شیرمحمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «صبح اعدام» ساخته بهروز افخمی درباره زمان اکران این فیلم بیان کرد: تصمیم اکران «صبح اعدام» با سازمان سینمایی سوره و بنیاد سینمایی فارابی است اما به احتمال زیاد در فصل تابستان این فیلم به سینماها می‌آید.

وی همچنین از نگارش یک فیلمنامه طنز خبر داد و گفت: با همکاری مهرداد نیکنام و ابراهیم نصیری یک فیلمنامه طنز نوشته‌ایم به نام «تایماساژ» که امیدواریم شرایط طوری پیش برود تا بتوانیم امسال این فیلم را بسازیم.

فیلم «صبح اعدام» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی علی شیرمحدی محصول سال ۱۴۰۲ است. این فیلم برشی از لحظات پایانی زندگی طیب حاج‌رضایی و حاج‌ اسماعیل رضایی است که در پی قیام ١۵ خرداد ۱۳۴۲ محکوم به اعدام شدند. داستان فیلم در فاصله زمانی ۵ تا ۶:٣۰ صبح این روز روایت می‌شود.

«صبح اعدام» در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و ارسطو خوش‌رزم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و بهروز افخمی سیمرغ بهترین کارگردانی را برای این فیلم دریافت کردند.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا