روند اجرایی «شهر هنر» به سرعت در حال انجام است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تحقق اهداف دولت سیزدهم و وزارت فرهنگ در زمینه توجه به نیروی انسانی خبر داد. و گفت: آغاز به کار پروژه عمرانی مسکن هنرمندان با عنوان «شهر هنر» از اقدامات شاخصی بود که در این دوره کلید خورد و پس از کلنگ‌زنی پروژه در آذرماه سال گذشته، روند اجرایی آن به سرعت در حال انجام است.
سیدمحمود اسلامی پیش از ظهر امروز نشست صمیمی با حضور همکارانی از استان‌های قم، اصفهان، آذربایجان غربی، قزوین و بخش‌های مختلف ستاد داشت.

وی با بیان اینکه دولت مردمی با هدف ایجاد عدالت و حفظ کرامت روی کار آمد، خاطرنشان کرد: مقام عالی وزارت از همان ابتدای کار، تأکید ویژه‌ای به حوزه منابع انسانی داشتند و این موضوع در وزارت فرهنگ به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مد نظر قرار گرفت.
اسلامی تأکید کرد: افزایش حقوق و فوق‌العاده ویژه همکاران، تبدیل وضعیت ایثارگران، توجه به معیشت کارکنان و ایجاد کمیته تخصصی بررسی سوابق از اقدامات شاخص سه سال گذشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه منابع انسانی، شایسته سالاری و بکارگیری نیرو‌های متخصص را از دیگر اهداف عنوان کرد و گفت: اخذ مجوزهای لازم برای جذب ۴۰۰ نیروی نخبه و کارآمد از دیگر گام‌هایی بود که در این دوره برداشته شد. طی دو سال گذشته با تلاش‌های بی‌وقفه همکارانم و پیگیرهای مجدانه وزیر محترم در دولت، این مجوز اخذ شد تا از این طریق بخشی از کبود نیرو در ستاد و استان‌ها جبران شود.

وی با تأکید براینکه علاوه بر حوزه نیروی انسانی، مسائل مربوط به مباحث اصحاب فرهنگ و هنر هم همواره در رأس امور قرار داشت، تصریح کرد: آغاز به کار پروژه عمرانی مسکن هنرمندان با عنوان «شهر هنر» از اقدامات شاخصی بود که در این دوره کلید خورد و پس از کلنگ‌زنی پروژه در آذرماه سال گذشته، روند اجرایی آن به سرعت در حال انجام است.

اسلامی بر رسیدگی به مسائل مربوط به بازنشستگان، پیشکسوتان و ایثارگران هم تاکید کرد و گفت: به حول و قوه الهی، بخش بزرگی از رسالتی که در این حوزه داشتیم محقق شده است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا گره از مشکلات همکاران عزیز در هر نقطه از کشور که هستند، گشوده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این نشست به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و مشکلات همکاران بود.

منبع: صبا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا