درخواست‌های یک صنف سینمایی از پزشکیان

انجمن تهیه کنندگان مستقل ایران خطاب به مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب درخواست های را مطرح کرد.

در این نامه آمده است : «به نام خدا
انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با تبریک انتخاب دکتر پزشکیان خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم، رفع سانسور بی مورد و برخوردهای پلیسی با هنرمندان شد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است :
جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
با سلام و تبریک فراوان بخاطر اعتماد گرانقدر مردم به جنابعالی.

ما سخنان شما را باور داریم و در انتظار تصمیمات شما با مساعدت اکثریت اقتصاددانان بزرگ کشور، برای رفع مشکلات اقتصادی مردم عزیزمان هستیم.
جناب رئیس جمهور؛ امروز حفظ شان سینماگران و توجه ویژه به وضعیت معیشتی آنان، اصلاح روش های ممیزی وسانسور حاکم، برچیدن بساط بورکراسی ودست اندازهای اداری، اصلاح نگاه انحصار گرایانه و قبیله ای حاکم بر مدیریت سینما، رفع مشکل سینماگران ممنوع الکار در داخل و خارج کشور، رفع ممنوع الخروجی های خودسرانه هنرمندان با هرگرایش و سلیقه ای به عنوان ظرفیت ها و سرمایه های فرهنگی، جلوگیری از برخوردهای پلیسی وقضایی با هنرمندان، توسعه زیر ساختها وسخت افزار سینما، حمایت از کشف و پیشرفت استعدادهای جوان، حمایت در معرفی بیش از پیش آثار سینمای ایران در مجامع و رویدادهای هنری خارج از کشور، حمایت در جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی جشنواره های داخلی از جمله جشنواره فیلم فجر و … از مطالبات سینماگران کشور است.

ما باور داریم که شما شخصیتی راستگو هستید و برای رسیدن به اهداف عالی خود تمام تلاشتان را به کار خواهید بست. پس دست شما را تا زمانی که بر سر عهد خود با مردم هستید، صمیمانه می‌فشاریم و تنهایتان نخواهیم گذاشت.
انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران»

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا