انتخاب ۱۰ کاندیدای نهایی ریاست بنیاد شهید طبق چه ملاکی است؟

جلسات کمیته بررسی کاندیداهای منتخب برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از چند جلسه و با دو مرحله رأی گیری اعضا و انتشار لیست ده نفره به پایان رسید.

جلسات کمیته بررسی کاندیداهای منتخب برای ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از چند جلسه و با دو مرحله رأی گیری اعضا به پایان رسید.

اسامی ده نفر به عنوان منتخبین نهایی مشخص و برای شورای راهبردی دولت چهاردهم ارسال شد. اینکه هر فرد به چه علت و با چه چارچوب و کارنامه ای در این لیست قرار گرفته است برای این شورا فرستاده شده است.

این اسامی طی نامه ای به ترتیب در ادامه مطلب، ارسال شده است:  1- حجت نظری. 2-غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی. 3-فریده اولاد قباد. 4-محمد مهدی تندگویان. 5-ولی اله شجاع پوریان. 6-حمیدعلی صمیمی. 7-محمد خون چمن. 8-محسن میرانصاری. 9-ناهید تاج‌الدین. 10-احمد مازنی

طبق بررسی های خبرنگار خبرگزاری تسنیم، حمید علی صمیمی و محسن میرانصاری با سابقه ای که در کارنامه خود دارند، آشنا ترین افراد به امورات جامعه ایثارگری و بنیاد شهید هستند.

محسن میرانصاری که اکنون معاون اجتماعی دبیر شورای عالی امنیت ملی است، در دوره ریاست مرحوم حجت الاسلام شهیدی و دهقان، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و در دوره سعید اوحدی مشاور عالی ریاست بنیاد را بر عهده داشت. او همچنین پدر شهید نیز هست و فرزند خود را در حادثه منا از دست داد.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا