شکوه راهپیمایی اربعین در «بین‌الحرمین»/ رسانه معاند بایکوت می‌کند

تهیه کننده برنامه «بین الحرمین» عنوان کرد این برنامه هر شب ساعت ۲۴ از پایانه مرزی شلمچه روی آنتن می‌رود و با آیتم‌ها و اتفاقات مختلف به انعکاس راهپیمایی اربعین می‌پردازد.

فرهاد دهنوی تهیه کننده رادیو گفت‌وگو که این روزها برنامه «بین الحرمین» را در رادیو و تلوبیون در حال پخش دارد بیان کرد: همایش پرشکوه و جهانی اربعین حسینی، تصویری است از عظمت، وحدت و قدرت اسلام و تشیع که ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارد و برگرفته از حماسه ارزشمند عاشورای حسینی (ع) است.

دهنوی با اشاره به اجرای این برنامه توسط مژده لواسانی که سال هاست در حوزه برنامه های مناسبتی هم فعالیت دارد، توضیح داد: اجرای برنامه با مژده لواسانی است که نگاهی حرفه ای دارد و با سابقه و کاربلدی خود می تواند در این مسیر به درستی ما را همراهی کند.

وی ادامه داد: این حرکت، بزرگ‌ترین اجتماع انسانی با رویکرد دینی، اعتقادی و ارزشی به حساب می‌آید، بنابراین جریان سلطه همواره سعی کرده با همه توان خود این اقتدار و همگرایی پرشکوه را ضعیف کرده و از انعکاس عظمت آن و از طرفی از انتشار پیام و محتوای دینی، ارزشی و انقلابی آن به هر شکل جلوگیری کند.

دهنوی تصریح کرد: یکی از کارویژه های رسانه نشان دادن قدرت جهانی اسلام است و ما در برنامه رادیویی «بین الحرمین» به نوعی سعی داریم به نوعی به این سمت برویم. به ویژه که این حماسه با شکوه از طرف رسانه های معاند نمایش داده نمی شود. عظمت همایش اربعین در آن رسانه ها دیده نمی شود و بیشتر تلاش دارند به ایجاد فتنه برای تخریب روابط ۲ ملت شریف و بافرهنگ ایران و عراق بپردازند.

تهیه کننده رادیو گفت‌وگو مطرح کرد: «بین الحرمین» یکی از برنامه‌هایی بود که برای انعکاس رسانه ای آنچه در مسیر پیاده روی اربعین می گذرد در ایام منتهی به اربعین حسینی طراحی شد. این برنامه با موضوع راهپیمایی اربعین حسینی هر شب ساعت ۲۴ بامداد از پایانه مرزی شلمچه به صورت زنده برای مخاطبان پخش می‌شود.

دهنوی گفت: در آستانه راهپیمایی اربعین حسینی، رادیو گفت‌وگو در موکب رسانه‌ای «معلی» ویژه برنامه «بین الحرمین» را برای همراهان و زائران حسینی روی آنتن این رادیو می برد، این برنامه که از ۵ صفر آغاز شده تا پایان اربعین هر شب پخش خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: ویژه برنامه «بین الحرمین» علاوه بر رادیو گفت‌وگو از سایت تلوبیون، رادیو اربعین و شبکه معلی نیز پخش می شود، این برنامه به مدت ۶۰ دقیقه و در قالب یک برنامه ترکیبی با بخش های مختلف از جمله «عمود»، «خادم»، «عمود سلام»، «نائب الزیاره»، «خادم» و «اخبار اربعین» همراه مخاطبان خود خواهد بود.

«بین الحرمین» از رادیو گفت‌وگو روی موج ۱۰۳.۵ و همچنین از طریق تلوبیون قابل دریافت است.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا