مرگ با طعم کمدی

«نشانه‌های مرگ» نوشته جواد روحانی تازه‌ترین کار حامد خسروی کارگردان و بازیگر تئاتر، روایت‌گر زندگی دو بازیگر تئاتر در داخل زندان و این که چرا کارشان به زندان کشیده شده، از هفته نخست مهرماه به روی صحنه می‌رود.


نشانه‌های مرگ،
 زندگی دو بازیگر تئاتر را روایت می‌کند که با برگشت به گذشته و تعریف و به تصویر کشیدن آن نشان می‌دهد که به چه دلیل آنها در زندان به سر می‌برند.

در این نمایش که به طراحی و کارگردانی حامد خسروی از سوم مهر در تماشاخانه مشایخی به روی صحنه می‌رود، پارسا بیات‌زاده و حنانه ‌پویان نیز نقش‌آفرینی می کنند

مرگ با طعم کمدی

حامد خسروی درباره ویژگی این کار گفت: نمایش نشانه‌های مرگ در ۵ صحنه اجرا می‌شود اما همگی روی یک صحنه خواهند بود. گریم بازیگران و حتی تعویض لباس آنها به همراه موسیقی در مقابل دیدگان تماشاگران انجام می‌شود.

شاعری که دیوانه شد، مراسم قطع دست در اسپوکن و سگ‌های مرده پیش از این توسط حامد خسروی کارگردانی شده و به روی صحنه رفته است.

مرگ با طعم کمدی

نشانه‌های مرگ از سوم مهر به مدت ۱۵ شب در تماشاخانه مشایخی به روی صحنه می‌رود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: منصور آقاجانلو، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نگار ‌معلم، مدیر تولید: محمدرضا شبانی‌خوشبیانی، دستیار صحنه، دستیار لباس: ساناز وطن‌دوست، عکاس: سید مرتضی نورمحمدی و مدیر رسانه: امیر ‌خانزاده.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا