«اینک مقاومت» تلاشی برای متفاوت بودن است/ یک مجله تصویری ۴ ساعته

از شبکه خبر ببینید؛

«اینک مقاومت» ویژه برنامه شبکه خبر است که با مدلی شبیه مجله تصویری به رویدادهای لبنان می پردازد و ۴ ساعت روی آنتن است.

ویژه‌ برنامه «اینک مقاومت» با اجرای مهدی خسروی، فضه سادات حسینی و حسنیه شبیری، هر روز به مدت ۴ ساعت به صورت زنده از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۲۰:۳۰ از شبکه‌ خبر پخش می‌شود.

این برنامه که تلاش می کند در این ۴ ساعت مخاطب را با پرونده ها و بخش های متنوعی همراه کند به ارائه جامع اخبار روز منطقه و تحلیل‌های مسائل نظامی می‌پردازد، همچنین آیتم هایی از مجریان فلسطینی و لبنانی به تشریح بهتر شرایط کشورشان کمک می‌کند.

«اینک مقاومت» شامل گفت‌وگوهای اصلی و اختصاصی با مسئولان بلندپایه، میزگردهای کارشناسی با حضور افراد متخصص و ارتباط زنده از طریق اسکایپ با کارشناسان بین‌المللی و مناطق درگیر نظامی است. همچنین، گفت‌وگوهای متفاوتی با هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری و دانشگاهی فلسطین مانند سلیمان منصور و دیگران نیز بخشی از برنامه را تشکیل می‌دهد.

«اینک مقاومت» تلاشی برای متفاوت بودن است/ یک مجله تصویری ۴ ساعته

این ویژه‌برنامه با هدف انعکاس واقعیت‌ها و ارائه اطلاعات دست اول به مخاطبان، هر شب از ساعت ۱۶:۱۵ تا ۲۰:۳۰ به مدت ۴ ساعت زنده روی آنتن شبکه خبر می‌رود اما شاید جزو اولین برنامه هایی است که عواملش بیشتر خارج از شبکه خبر فعالیت کرده اند.

از جمله بخش های این ویژه برنامه می توان به گفت وگوهای اختصاصی آن اشاره کرد. به طور مثال در هر قسمت از برنامه بخش هایی از یک گفت‌وگو با حسین امیرعبدالهیان پخش می شود که در برنامه اعلام شد تاکنون منتشر نشده است. این گفت وگو به تشکیل محور مقاومت و پشت صحنه های انتقام از سردار سلیمانی می پردازد.

سعید فرجی عکاس که در زمان شهادت سیدحسن نصرالله در نزدیکی آن منطقه بود نیز در یکی از قسمت ها حاضر شد و عکس های او در برنامه به نمایش درآمد.

مرتضی شعبانی تهیه کننده بسیاری از مستندهای مقاومت و مستندهای بحران از دیگر مهمانان این برنامه بوده است و ناگفته هایی از پشت صحنه های تصویربرداری ویدئوهایی از دبیرکل حزب الله لبنان بیان کرد. او از مصاحبه هایش با نصرالله گفت که شاید پیش از این درباره آنها صحبت نشده بود.

حضور مجریان فلسطینی و لبنانی از جمله بخش هایی است که مورد توجه قرار گرفته است که در این بخش درباره فرهنگ مردم فلسطین، سبک زندگی و فرهنگ عامه آنها گفت‌وگو می شود.

«اینک مقاومت» تلاشی برای متفاوت بودن است/ یک مجله تصویری ۴ ساعته

یکی از مهمانان این برنامه هم که در چند روز گذشته در فضای رسمی و مجازی خبری واکنش گرفت مجتبی امانی از مسئولان سیاسی بود که برای اولین بار در این برنامه درباره مواجهه خود با پیجرها صحبت کرد.

این برنامه به تهیه کنندگی مشترک مهدی مطهر و حامد شکیبانیا و کارگردانی سیدمیلاد ناظمی از شبکه خبر پخش می‌شود.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا