بازهم اخباری از کنسرت محسن چاوشی؛ اینبار به سرپرستی بهروز صفاریان

مجله فرهنگی «هفت راه» – گروه موسیقی: برای چندمین بار در سال های اخیر بازهم اخباری از برگزاری کنسرت توسط محسن چاوشی به گوش می رسد. اخباری که حکایت از جمع‌آوری گروه از سوی صفاریان برای چاووشی دارد و به نظر می‌رسد محسن چاوشی می‌خواهد نخستین کنسرت خود در دنیای موسیقی را با رهبری بهروز صفاریان به‌روی صحنه ببرد.

MohsenChavoshi

به گزارش «هفت راه»، این بار هم خبرگزاری تسنیم در خبری مدعی شده است که انگار سال 1394 هنگامهٔ تحقق یک خواسته طرفداران چاووشی است.

این خبرگزاری در این خبر اورده است که: «خوانندگانی که تقریباً هم‌زمان با او در موسیقی پاپ ایران مطرح شدند، اکنون سال‌هاست که کنسرت‌های‌شان علاوه بر پر کردن سالن‌های داخلی، سالن‌های خارج از کشور را نیز تسخیر کرده‌اند. خوانندگان هم‌نسلِ چاووشی هر سال آلبوم منتشر می‌کنند و بلافاصله طرح برگزاری کنسرت‌هایش را می‌ریزند اما آقای خاصِ محبوب، تنها آلبوم منتشر می‌کند و هیچ طرحی برای کنسرتِ آن آلبوم ندارد.

گویا در سال 1394 اوضاع فرق کرده است. مدتی است که آقای خاصِ محبوب برای سرپرستی گروهش بهروز صفاریان را برگزیده است. صفاریان یکی از بهترین و نام‌آشنا‌ترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان موسیقی پاپ در ایران است.

این روز‌ها اخباری به گوش می‌رسد که حکایت از جمع‌آوری گروه از سوی صفاریان دارد. به نظر می‌رسد محسن چاووشی می‌خواهد نخستین کنسرت خود در دنیای موسیقی را با رهبری بهروز صفاریان به‌روی صحنه ببرد. البته پیش از صفاریان، شهاب اکبری مسئول جمع کردن گروه برای محسن چاووشی بود که البته این کار به سرانجام نرسید.»

اما در این خبر در مورد زمان برگزاری این کنسرت هم آمده است: «مرداد زمان مناسبی برای برگزاری نخستین کنسرت محسن چاووشی به نظر می‌رسد. او متولد 8 مرداد است و می‌تواند در روز تولدش نخستین کنسرتش در عرصه موسیقی را برگزار کند. از سوی دیگر مرداد با کمترین روزهای مصادف با مناسبت‌های مذهبی همراه است و از هر نظر بهترین ماه برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی برشمرده می‌شود.»

بنابراین باید منتظر ماند و دید چاوشی این خبر را تائید می کند یا خیر، پیش از این و در اردیبهشت سال 1388 نیز محسن چاووشی طی نامه‌ای به هوادارانش اعلام کرده بود که در حال جمع کردن بند و نوشتن پارت است و کنسرتی بعد از پخش آلبوم «ژاکت» برگزار می‌کند. اما بعد از گذشت مدتی از آن زمان و بیرون آمدن آلبوم «ژاکت» این اتفاق رخ نداد و تاکنون هم رخ نداده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا