تلویزیون جلوی اعتراض پزشکان کوتاه آمد/ پایان زودهنگام پخش «درحاشیه»/این آغاز یک سنت غلط در صداوسیما خواهد بود؟

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه تلویزیون: ظاهرا اعتراضات پزشکان بالاخره کار خود را کرده است و صداوسیما قرار است که زودتر از موعد به پخش «درحاشیه» خاتمه دهد، تا شاید بتواند بعد از یک وقفه طولانی و اتمام اعتراضات و همچنین اعمال تغییرات در سریال قسمت‌های باقی‌مانده را در فرصتی دیگر روی آنتن بفرستد.

9155700f9dd32a164b8aa4ae7b4e0146_XL

به گزارش «هفت راه»، چند روزی هست که مخاطیان تلویزیون شاهد پخش تبلیغات سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت از تلویزیون هستند، سریالی که قرار است در چند روز آینده جایگزین «در حاشیه» شود، در حالیکه تا امروز کمتر از یک سوم قسمت‌های «درحاشیه» به روی آنت رفته است.

در همین زمینه روز گذشته میرحسینی مدیر شبکه سوم سیما در گفت و گو با فارس درباره سریال «در حاشیه» گفته است که: «فاز اول این سریال در 27 قسمت به پایان می رسد و فاز دوم با فاصله کمی تولید می شود. همان طور که قبلا هم اشاره شده، این سریال از ابتدا قرار بود در 90 قسمت تولید شود، حدود 30 قسمت ابتدایی این هفته به پایان می رسد و بعد ما 30 قسمت دوم را پس از ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهیم برد.»

این درحالیست که پیش از این قرار بود سریال مهران مدیری در نود قسمت و بدون فاصله روی آنت برود و تا امروز اساسا صحبتی از چند فاز بودن این سریال در میان نبوده است و سابقا نیز چنین روندی برای پخش سریال‌های نود شبی اتخاذ نمی‌شده است. بنابراین به نظر می‌رسد این اقدام مدیران رسانه ملی با توجیه اینکه سریال مدیری در سه فاز به پخش خواهد رسید درواقع یک توجیه است برای توقف موقت پخش سریال پرحاشیه‌ی «درحاشیه» و اعمال تغییرات در آن.

جالب است که مدیر شبکه سه در همین زمینه و در رابطه با اعمال تغییرات در سریال هم در این گفتگو اعلام کرده است که: « بله. این اتفاق در فاز سوم افتاده است. در حقیقت ما در فاز سوم همین شخصیت‌ها را می بینیم که سنشان بالا رفته و حالا در شرایط دیگری فضای طنز را رقم می زنند.» بنابراین در ادامه باید منتظر خروج داستان از فضای بیمارستان نیز باشیم.

پیش از این خبرگزاری ایسنا نیز در مطلبی عنوان کرده بود که بخش‌های مربوط به تخلفات بیمارستانی برای پایان دادن به حاشیه‌ها از قسمت 30 حذف می‌شود و در فاز جدید نیز از این بخش‌ها خبری نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا