جواد انصافی: فقط در ظاهر نقش آبدارچی را دارم

جواد انصافی زاده بازیگر نقش شاغلام در برنامه برمودا درباره این برنامه گف‌وگومحور که از شبکه نسیم پخش می‌شود، گفت: برنامه برمودا پشتوانه فکری زیبایی دارد که این جمله است “به وقت پیدا شدن”؛ یعنی اینجا قرار است که ما عده ای را پیدا کنیم و ابعاد مختلف شخصیت هر فرد را اینجا مطرح کنیم.
وی در مورد کاراکتر خود در این برنامه افزود: شاغلام که از روزنامه توفیق و گل آقا در اینجا بوده است دوست دارد اینجا پابرجا باشد. او ظاهرا نقش آبدارچی را دارد اما سوالات و برخوردهای خاصی دارد. انصافی تصریح کرد: ما در این برنامه با درست کردن دمنوش های مختلف می خواهیم فرهنگ مردم ایران را زنده نگه داریم. به نظرم فکر جالبی پشت این برنامه و این شخصیت است و به همین دلیل این نقش را پذیرفتم. این بازیگر ادامه داد: همه مهمان های برنامه مانند هنرمندان، ورزشکاران و سیاستمداران در اینجا بحث های انجام می‌دهند که تا به حال در جایی بازگو نشده است و این برای بیننده جذابیت دارد.
وی درباره واکنش مردم نسبت به برنامه برمودا افزود: بازخورد بیننده خیلی خوب بوده است و نظر مخاطب این است که برمودا با برنامه های دیگر متفاوت است. کامران نجف‌زاده سوالات خاصی را مطرح می کند که برای مخاطبان جذاب است. گفتنی است جواد انصافی بازیگر و کارگردان ایرانی، تنها کسی است که مدرک دکتری “نمایش تخت حوضی” (درجه یک هنری) را کسب کرده است. وی را بیشتر با نام عَبدُلی می‌شناسند. عبدلی نام شخصیتی است که وی از اواخر دههٔ شصت در نمایش‌های تلویزیونی بازی کرده‌ است.
منبع: توانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا