ابراهیم حسن بیگی با 20 کتاب به نمایشگاه می‌آید

ابراهیم حسن بیگی از حضور بیست عنوان کتاب خود برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.

ابراهیم حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر از ارائه بیست جلد کتاب تالیف شده توسط خود در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و گفت: مجموعه پنج جلد ماجراهای ماهی طلایی که برای مخاطب کودک نوشته شده از سوی نشر ساز و کار به صورت دوزبانه به فارسی و انگلیسی و با ترجمه شقایق قندهاری در نمایشگاه کتاب عرضه می‌َشود.

به گفته حسن بیگی این مجموعه برای گروه سنی «ب» تالیف شده است و شخصیت ماهی طلایی در آن با توجه به این مخاطب طراحی شده و کاراکتری پرجنب‌وجوش و خوش فکر و در عین حال پر تلاش است و به مخاطبش آموزش می‌دهد که کنجکاو باشند و برای یافتن پاسخ پرسش‌هایشان تلاش کند.

وی در ادامه از انتشار مجموعه ۱۰ جلدی نهصت‌های شیعی توسط انتشارات مدرسه در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: این مجموعه ۱۰ جلدی به نهضت‌ها و قیام‌های صدراسلام مانند نهضت زید بن علی، قیام سربداران، آل بویه، سیداحمد مرعشی و… می‌پردازد و مخاطب آن نیز رده سنی نوجوانان هستند.

به گفته این نویسنده چاپ دوم رمان نشانه‌های صبح پس از بیست سال توسط موسسه شهرستان ادب خبر داد و گفت: این رمان را در سال‌های حضورم در کردستان تألیف کردم. داستانش هم به شخصیت فیلمبرداری که برای تهیه تصاویر به پاوه آمده و در روزهای بحرانی پاوه و حضور شهید چمران در آن حضور دارد، می‌پردازد. من در سال‌هایی که در کردستان حضور داشتم به این فکر افتادم که درباره محاصره پاوه و حضور شهید چمران رمانی بنویسم، «نشانه‌های صبح» حاصل آن ایام است که ابتدا به صورت فیلم‌نامه نوشته شد و قراربود با تهیه کنندگی حجت الاسلام زم ساخته شود که متاسفانه متن آن فیلمنامه گم شد و در ‌‌نهایت من آن را مجددا در قالب رمان نوشتم.

حسن بیگی همچنین از تجدید چاپ دو کتاب «دودست چون دوبال» برای نوجوان برای پنجمین نوبت و «دور شو کور شو» برای دومین نوبت توسط نشر مدرسه و نیز چاپ دهم کتاب «تشنه‌تر از من» برای مخاطب کودک توسط همین ناشر خبر داد و گفت: چاپ هفتم رمان سالهای بنفش که دو چاپ آخر آن توسط نشر کتابستان در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا