از شوخی در فضای مجازی تا تغییرات در شبکه سه؛ امسال «ماه عسل» شاد می‌شود!

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه تلویزیون: هر چند که راه یافتن یک برنامه تلویزیونی به بحث‌های داغ شبکه‎های اجتماعی، بیش از هر چیز، نشان از اهمیت و پربیننده بودن آن و برقراری ارتباط مناسب آن برنامه با مخاطب دارد، اما ورود به شبکه‌های اجتماعی، وجه دیگری هم برای برنامه‌های تلویزیونی دارد: مواجهه با تیغ تیز انتقادات بی‌رحمانه‌ی کاربران فضای مجازی.

fdf

به گزارش «هفت راه»، برنامه‌ی «ماه عسل» یکی از معدود برنامه‌های غیرنمایشی و گفتگو محور رسانه‌ی ملی است که به واسطه‌ی جذابیت و محبوبیت، همیشه بحث‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. بحث‌هایی که تنها محدود به زمان پخش این برنامه در ماه مبارک رمضان نیست.
به طور مثال، هر از چند گاهی شوخی با سوژه‌های غالباً غمبار این برنامه، به فراخور مناسبت‌ها معمولاً بازتولید شده و در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شوند. شوخی‌هایی که البته فارغ از فضای طنز، حاوی انتقاد برخی از مخاطبین «ماه عسل» به خصوص مخاطبین شبه روشنفکر تلویزیون به فضای مغموم این برنامه هم هست و حتماً به گوش سازندگان این برنامه نیز رسیده است.
حالا اما خبر رسیده است که در راستای همین انتقادات، «ماه عسل 94» تغییراتی کرده است. چنانکه امروز مدیر شبکه سه سیما در گفتگو با فارس، از شادتر شدن فضای این برنامه خبر داده است.
بر اساس همین گزارش، «غلامرضا میرحسینی» امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: در حال نهایی کردن آیتم‌های برنامه پرمخاطب «ماه عسل» هستیم و تا هفته آینده این آیتم‌ها نهایی می‌شود.

وی افزود: تا به حال جلسات متعددی داشتیم و در آن به ارزیابی‌ها و چیدمان جدیدی رسیدیم که امیدوارم همچنان به جذب بیشتر مخاطبان کمک کند.

مدیر شبکه سه سیما همچنین توضیح داد: در برخی برنامه‌هایی که ماه عسل در سال‌های گذشته داشته، فضای حزن واندوه غالب شده است، امسال تلاش ما این است که این برنامه در لحظات منتهی به افطار غمگین نباشد و قطعا «ماه عسل» امسال شادتر می‌شود.

بدین ترتیب باید صبر کرد و دید آیا برنامه محبوب لحظات افطار شبکه‌ی سه، با تغییر سبک مشهور و امتحان پس داده‌ی خود، می‌تواند همچنان محبوب بماند یا نه. فعلاً که تصور کردن یک «ماه عسل» شاد کمی سخت است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا