گزارش «هفت‌راه» را از مهمترین پروژه سینمایی این روزها بخوانید: پروانه ساخت «بادیگارد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا صادر شد/ بعد از «روباه» یک فیلم دیگر درباره ترور دانشمندان هسته‌ای

مجله فرهنگی «هفت راه»- گروه سینما: ظاهرا «روباه» افخمی سد پرداختن به یکی از موضوعات استراتژیک جمهوری اسلامی و همچنین یکی از سوژه های جذاب سینمایی ایران را شکسته است و حالا «ابراهیم حاتمی کیا» نیز سراغ ترور دانشمندان هسته ای رفته است. امروز “بادیگارد” به نویسندگی ،کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرده است، فیلمی که گفته می شود به ترور دانشمندان هسته ای خواهد پرداخت و البته گمان می شد پژمان لشگری پور تهیه کنندگی آن را برعهده خواهد داشت.

73843-220050-1398496674

به گزارش «هفت راه»، روزنامه بانی‌فیلم، امروز صبح در خبری درباره جزئیات پروژه جدید ابراهیم حاتمی‌کیا اعلام کرد که داستان فیلم، داستان محافظ یک دانشمند هسته‌ای است که مأموریت پیدا می‌کند از او محافظت کند. او از بچه‌های جنگ است و حالا درگیر ماجرایی جدید شده است.

پس از بانی فیلم اما خبرگزاری فارس نیز در مطلبی نوشت:

اما با پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس فیلم اخیر حاتمی‌کیا مضمونی اجتماعی دارد که در فضای شهری می‌گذرد همانگونه که از نام فیلم «بادیگارد» پیداست این فیلم درباره محافظ شخصی است؛ این محافظ شخصی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.

فیلم در فضایی شهری می‌گذرد و نزدیک به کارهایی چون «به نام پدر» یا «آژانس شیشه‌ای» است . به لحاظ تولید نسبت به کار قبلی فیلمساز «چ» کار سخت و طاقت فرسایی نیست. پیش تولید فیلم آغاز شده و فیلمنامه جهت دریافت پروانه ساخت به اداره کل نظارت و ارزشیابی ارایه شده است.

پرویز پرستویی و مریلا زارعی دو بازیگر انتخابی این اثر هستند که پرستویی ششمین و زارعی سومین همکاری خود را با حاتمی‌کیا تجربه می‌کنند، همچنین بابک حمیدیان و فرهاد اصلانی هم از جمله گزینه‌های بازی در جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا