هنرمند ایرانی برای حمود الخضر و مصطفی ججلی آهنگ می‌سازد

حامدبرادران آهنگسازان، و تنظیم کننده موسیقی پاپ کشورمان به زودی با حمود الخضر خواننده مطرح موسیقی عرب و مصطفی ججلی خواننده و آهنگساز اهل ترکیه همکاری می‌کند.

حامد برادران از آهنگسازان، خوانندگان و تنظیم کنندگان موسیقی پاپ کشورمان به زودی علاوه بر تولید اولین آلبوم رسمی بهنام بانی به تهیه کنندگی محمدحاتم پور، پروژه‌های متعددی را با همراهی تعدادی دیگر از خوانندگان شناخته شده کشورمان و چند هنرمند خارجی انجام خواهد داد.

این هنرمند جوان موسیقی پاپ که درعرصه آهنگسازی، تنظیم و رهبری ارکستر آثار مختلفی را پیش روی مخاطبان قرار داده، به زودی با هنرمندان شناخته شده‌ای از جمله حمود الخضر خواننده مطرح موسیقی عرب و مصطفی ججلی خواننده و آهنگساز اهل کشور ترکیه همکاری خود را آغاز خواهد کرد.

او در سال‌های اخیر برهمکاری با خوانندگان پرطرفداری چون بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، سینا شعبانخانی، محمد علیزاده، ناصر زینعلی، احسان خواجه امیری و علیرضا طلیسچی را تجربه کرده است. برادران هم‌اکنون در حال تولید نخستین آلبوم رسمی بهنام بانی به تهیه کنندگی محمدحاتم پور قرار دارد که به زودی جزییات آن اعلام می‌شود.

این آهنگساز و تنظیم کننده که اخیرا جایزه بهترین سرپرست اجرای زنده گروه موسیقی پاپ بخش موسیقی و تئاتر «تندیس حافظ» را هم دریافت کرده به تازگی مدیریت هنری فعالیت‌های سینا شعبانخانی را هم برعهده گرفته است.

حامد برادران تاکنون قطعاتی از جمله «ماه من»، «ماه عسل»، «ماه دونفر»، «دلتنگ»، «برگرد»، «عادت کردم»،«فقط باش»، «رفتی پیشم»، «عکس دوتایی»، «تو چه مغروری» و «بعد تو» را به عنوان خواننده پیش روی مخاطبان قرار داده است.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا